Šiandien Druskininkuose vykstančio ir jau tradiciniu tapusio „GNT Savaitgalis‘05“ renginio metu didžiausia Lietuvoje informacijos technologijų bei buitinės technikos didmenininkė „GNT Lietuva“ pristatė savo 7 mėnesių apyvartą bei ypatingą sugedusios įrangos keitimo paslaugą.
2005 m. „GNT Lietuva“ 7 mėnesių apyvarta siekė 151 mln. litų, o tai 2 proc. daugiau, nei per tą patį laikotarpį 2004 metais, kai apyvarta sudarė 148 mln. litų.
„Per šiuos septynis mėnesius pasiekėme tokių rezultatų, kokius ir buvome numatę 2004 m. Nedidelį apyvartos augimą sąlygojo tai, jog pirmąjį pusmetį stambios įmonės bei valstybinės institucijos pasitraukė iš aktyvių IT technikos pirkėjų gretų dėl pasibaigusio techninės įrangos pirkimų finansavimo per ES Phare programą bei dar neprasidėjusio finansavimo Struktūrinių fondų lėšomis“, – teigė „GNT Lietuva“ direktorius Vytautas Stunžėnas.
Pasak jo, toliau vykstant rinkos konsolidacijai, įmonės vis aiškiau specializuojasi. Namų vartotojų segmente ženkliai išaugo pardavimai specializuotose prekybos vietose, t.y. buitinės technikos parduotuvėse. Statistiniai duomenys rodo, kad apie 45 proc. vartotojų linkę pirkti kompiuterinę techniką specializuotose parduotuvėse. Didelių įmonių bei valstybinių institucijų tarpe sumažėjo rinkos dalyvių skaičius, tačiau esami sustiprino savo pozicijas ir aiškiau apsibrėžė specializaciją.
„GNT Lietuva“ taip pat pristatė ypatingą paslaugą savo partneriams. Be jau dabar siūlomų sandėlio valdymo, pradinio įrangos derinimo, instaliavimo, išankstinio sugedusių komponentų keitimo paslaugų, „GNT Lietuva“ artimiausiu metu pasiūlys sugedusios įrangos keitimo paslaugą. Tai reiškia, kad sugedus įsigytai įrangai, ji nedelsiant keičiama nauja, todėl klientams nebereikės laukti, kol sugedusioji prekė bus suremontuota.
„Didėjant vartotojų reikalavimams, „GNT Lietuva“ nuolat pasiūlo partneriams papildomų galimybių kokybiškiau aptarnauti savo klientus. Naujoji sugedusios įrangos keitimo paslauga bus aktuali tiems vartotojams, kurie nenori ir negali gaišti laiko įrangos remontui“, - sakė Vytautas Stunžėnas.
Ateityje „GNT Lietuva“ ketina plėsti namų vartojimo prekių krepšelį bei didinti šio segmento prekių pardavimus.
„Lietuvoje kompiuterinės įrangos skvarba namų ūkiuose sudaro apie 30 proc., todėl šis prekių segmentas potencialiai plėsis. Taip pat atsiranda antrinė rinka - tai yra kompiuterių modernizavimo galimybės, įvairūs technikos priedai. Plečiantis kompiuterinės ir vaizdo bei garso įrangos konvergencijos galimybėms, plintant skaitmeninei televizijai bei interneto vartojimui, plečiasi tiek vartotojų poreikiai, tiek mūsų siūlomų produktų krepšelis“, - sakė Vytautas Stunžėnas.