„Sony Ericsson“ šiandien pranešė, kad, įžengdama į naują verslo pertvarkymų etapą, pertvarko savo prekės ženklo išvaizdą ir jo vertybes, tokiu būdu perteikdama savo komunikacinių pramogų ženklo viziją.
Kompanija taip pat priėmė naują „Sony“ šūkį „make.believe“ (kurti.tikėti) ir naudos jį komunikacijoje su vartotojais, siekdama įtvirtinti bendradarbiavimą su „Sony Group“.
„Komunikacijų ir pramogų sujungimas nuo pat bendros kompanijos veiklos pradžios buvo „Sony Ericsson“ pasiūlymų esmė. „make.believe“ šūkis vienija „Sony Ericsson“ su „Sony Group“ kompanijomis ir atspindi komunikacijų bei pramogų susiliejimą. Pertvarkydami savo prekės ženklą ir priėmę „make.believe“ šūkį, mes ir toliau pabrėžiame savo pramogų pasiūlymus vartotojams“, – sakė „Sony Ericsson“ prekės ženklo strategijos vadovė Cathy Davies.
„Mūsų verslo transformacija kloja pamatus naujai „Sony Ericsson“. Pertvarkytas prekės ženklas – esminė šios strategijos dalis. Visa tai ir nauja atvirumo kultūra žymi pokyčius tame, kaip mes planuojame ir kuriame savo pasiūlymus, kaip mes kviečiame vartotojus prisijungti prie mūsų per skaitmeninio turinio, socialinės komunikacijos platformas“, – teigė „Sony Ericsson“ rinkodaros vadovas Leonardas Hoornikas.
Pertvarkydama prekės ženklą, „Sony Ericsson“ keičia ir jo išvaizdą. Esamas logotipas papildytas septyniomis naujomis spalvomis bei iš jo plevėsuojančiu grakščiu šleifu, siekiant jį padaryti žaismingesniu ir labiau patraukiančiu akį.
Kompanija taip pat sieks tapti atviresne ir įsiklausyti, kviesdama daugiau įsitraukti savo vartotojus.
Šį rudenį „Sony Ericsson“ įgyvendins keletą strateginių rinkodaros kampanijų, kuriomis pristatys atnaujintą savo prekės ženklo išvaizdą ir naują šūkį. Taip pat bus paleista virusinė „įžiebk ką nors“ („spark something“) kampanija, skirta pristatyti naujuosius „Satio“, „Aino“ ir „Yari“ telefonus, taip pat 2010 metų pasaulio futbolo čempionato rėmimą.