SEB bankas skelbia iniciatyvą „Padėkime augti jaunam verslui“ ir ragina prie jos prisidėti visus verslo senbuvius. Iniciatyvos tikslas: paskatinti jau senokai rinkoje veikiančias įmones skirti daugiau dėmesio jaunoms, tik ką įkurtoms įmonėms, palengvinti pirmuosius jų žingsnius versle ir taip prisidėti prie jų augimo, o kartu ir verslumo skatinimo šalyje apskritai.
Šios iniciatyvos simboliu pasirinktas žalias klevo lapas – jis puošia specialius antspaudus „Jaunas verslas. Padėk jam augti“, kuriuos SEB bankas įteiks ką tik įkurtų įmonių vadovams. Jaunieji verslininkai šiuo iniciatyvos antspaudu, kuris padės juos identifikuoti galimiems verslo partneriams, pirmaisiais veiklos metais galės žymėti visus savo dokumentus – paslaugų pasiūlymus, sąskaitas, verslo laiškus.
„Solidarumo versle dabar ypač reikia, todėl sugalvojome iniciatyvą, kurioje dalyvauti gali visi verslo atstovai – tai jiems nieko nekainuos, o jauna įmonė sulauks supratimo ir paramos“, − apie iniciatyvą pasakoja SEB banko prezidento pavaduotojas, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vytautas Sinius.
Pasak jo, sudėtinga ekonomikos padėtis šalyje prisideda prie vis didėjančio nedarbo lygio. „Vieni, netekę darbo, ieško galimybių įsidarbinti naujoje darbovietėje ar keičia savo kvalifikaciją, kiti, radę perspektyvią nišą, pradeda galvoti apie nuosavo verslo pradžią. Jaunam verslui itin svarbūs pirmieji veiklos mėnesiai, kai reikia įsilieti į rinką, rasti savo klientų ir partnerių, tapti matoma. Prie to gali prisidėti didelę verslo patirtį turinčios įmonės – atidžiau perskaityti atsiųstus ir specialiu atspaudu pažymėtus laiškus, komercinius pasiūlymus, pagal galimybes prioriteto tvarka apmokėti sąskaitas“, − sako V. Sinius.
Toks didesnių ir jau ilgesnį laiką veikiančių verslininkų dėmesys jauniems verslininkams yra itin svarbus, ypač tokiu sunkiu laikotarpiu. „Pastebime, kad net ir sunkiais laikas žmonės įžvelgia naujų galimybių, nestokoja puikių idėjų ir ryžto. Partneriškas verslo senbuvių dėmesys tikrai nieko nekainuoja, tačiau gali tapti didele paskata naujam verslininkui, kuris ateityje taip pat gali išaugti iki didelės ir sėkmingai veikiančios bendrovės“, − teigia V. Sinius.
„Šis antspaudas – tai tarsi sklandžios verslo pradžios talismanas ir jauno verslininko viza, išskirianti jį iš kitų. Žinoma, juridinės galios jis neturi ir niekuo neįpareigoja, tačiau tikiu, kad jis patrauks ilgamečių verslininkų dėmesį – jiems tereikia laiškų ar dokumentų šūsnyje pastebėti tuos, kurie pažymėti iniciatyvos antspaudu. Taigi dalyvauti iniciatyvoje – labai paprasta. Labai tikiuosi, kad ši iniciatyva taps neformaliu judėjimu ir kurs geranorišku bendradarbiavimu pagrįstą verslo aplinką mūsų šalyje“, − apie žaliojo antspaudo svarbą pasakoja V. Sinius.
Kartu SEB bankas visiems, nutarusiems steigti naują įmonę, be anspaudo suteiks ir specialų paslaugų paketą verslo pradžiai – atidarys banko sąskaitą, nemokamai vadovui ir įmonėms darbuotojams išduos „Visa“ mokėjimo korteles, nemokamai suteiks slaptažodžių generatorių naudotis banko paslaugomis internetu, sudarys darbo užmokesčio pervedimo bei naudojimosi elektroninės bankininkystės paslaugomis sutartis, ir visus metus taikys specialią nuolaidą lėšų pervedimo operacijoms (50 proc. vietinio pervedimo internetu operacijoms).
Iniciatyva „Padėkime augti jaunam verslui“ yra SEB banko tęstinės verslumą skatinančios iniciatyvos „SEB verslo menas“ dalis. Pagal šią iniciatyvą 2008 m. buvo įgyvendintas TV projektas „Vertas milijono“, o šiemet vyks TV dokumentinės realybės laida „Lietuva gali“, kuri padės smulkioms ir vidutinėms įmonėms įveikti dabartinius sunkumus.