Didžioji dauguma rinkodaros vadovų planuoja padidinti interneto rinkodaros išlaidas 2010 metais, palyginus su 2009 metais. Taip teigia 85 proc. apklaustų Lietuvos, 75 proc. Latvijos ir 96 proc. Estijos rinkodaros vadovų.
Tokius tyrimo rezultatus skelbia „Best Marketing“, didžiausias profesinės informacijos rinkodaros specialistams portalas ir konferencijų organizatorius Baltijos šalyse, apklausęs per 100 rinkodaros specialistų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Daugiau nei 10 proc. išlaidų, skirtų interneto rinkodarai, padidėjimą 2010 metais palyginus su 2009 metais prognozuoja 20 proc. Lietuvos, 33 proc. Latvijos ir 40 proc. Estijos rinkodaros vadovų. 2009 metais (palyginus su 2008 metais) 65 proc. Lietuvos ir Latvijos bei 52 proc. Estijos rinkodaros vadovų padidino interneto rinkodaros išlaidas, bet tik 18 proc. Lietuvos ir 13 proc. Latvijos bei Estijos marketingo specialistų padidino bendras rinkodaros išlaidas.
„Šis tyrimas apima visas interneto rinkodaros sritis, įskaitant elektroninį paštą, „Google Adwards“, socialinius tinklus, tinklapius ir kt. Kitų reklamos išlaidų tyrimų duomenimis, tradicinės kaičiosios reklamos (ang. banner) populiarumas itin sumažėjo. Tad galime spėti, kad rinkodaros specialistai padidino ir toliau didins išlaidas kitoms interneto rinkodaros formoms, o kaičiosios reklamos svarba dar labiau mažės“, - rezultatus komentuoja Hando Sinisalu, „Best Marketing“ prezidentas.
Tyrimo duomenimis tarp rinkodaros specialistų žinomiausios interneto rinkodaros agentūros Lietuvoje yra „Gaumina“ ir „Trade Doubler“, Latvijoje „Cube“ ir „Digibrand“, Estijoje „Altex Marketing“ ir „ADM Interactive