Kaune įsikūrusi kabelinės televizijos (KTV) ir interneto bendrovė „Parabolė“ pradėjo teikti UAB „Nacionalinis telekomunikacijų tinklas“ (NTT) fiksuoto telefono ryšio paslaugas. Prisijungus „Parabolei“, fiksuoto ryšio paslaugas teikiančios NTT grupę jau sudaro 16 bendrovių, kurios aptarnauja abonentus devyniolikoje Lietuvos miestų.
„Kaunas buvo vienintelis iš didžiųjų Lietuvos miestų, kuriame NTT dar neturėjo mūsų paslaugas teikiančio partnerio, todėl su „Parabole“ sudaryta sutartis itin reikšminga tolesnei verslo plėtrai. Siekdami būti didžiausiu alternatyviu fiksuoto ryšio operatoriumi, privalome turėti itin platų klientų aptarnavimo tinklą. Tikimės, kad iki metų pabaigos prie NTT grupės prisijungs dar 3-4 Lietuvos KTV operatoriai iš kitų miestų“, – pabrėžė NTT direktorius Vidas Pukėnas.
Pasak „Parabolės“ direktoriaus pavaduotojo Giedriaus Šaulio, pradėjusi teikti NTT fiksuotą ryšį, Kauno bendrovė tapo universalia telekomunikacijų paslaugų teikėja, siūlančia ir KTV, ir interneto, ir telefono ryšio paslaugas: „Pirkdami kelias paslaugas „iš vienų rankų“, klientai taupo ir laiką, ir pinigus. Be to, ir pati bendrovė gali kur kas geriau suprasti kliento, besinaudojančio keliomis teikiamomis paslaugomis, poreikius“.
1,5 tūkst. interneto ir beveik 10 tūkst. KTV abonentų turinčios „Parabolės“ direktoriaus pavaduotojo teigimu, teikdama NTT fiksuotą ryšį bendrovė daugiausia orientuosis į Kauno verslininkus: „Prisijungę prie NTT, įmonėms siūlysime universalius fiksuoto ryšio sprendimus, mažinančius jų išlaidas telekomunikacijų paslaugoms. Pasirinkusios NTT fiksuotą ryšį, įmonės galės naudotis pigesnių tarpmiestinių ir tarptautinių skambučių paslaugomis, gerokai pigiau skambinti į mobilius tinklus, sujungti įmonės filialus į nemokamų tarpusavio skambučių tinklą“. NTT direktorius V.Pukėnas patvirtino, jog NTT grupė didžiausias ambicijas fiksuoto ryšio versle sieja su įmonių ir valstybinių institucijų aptarnavimu. „Kaip rodo NTT specialistų atlikti skaičiavimai, pasirinkusi mūsų paslaugas įmonė, priklausomai nuo jos specifikos, fiksuoto ryšio išlaidas gali sumažinti iki 40 procentų“, – teigė NTT vadovas.
Komercines fiksuoto ryšio paslaugas tik 2004 metų pabaigoje pasiūliusi NTT grupė kol kas neskelbia fiksuotojo ryšio abonentų skaičiaus. V.Pukėno teigimu, pirmuosius veiklos rezultatus ketinama paviešinti kitais metais. NTT bendrovė bei jos grupei priklausančios KTV bendrovės per šiuos metus į fiksuoto ryšio verslo plėtrą investuos apie 1,5 mln. litų.
NTT fiksuoto ryšio klientams suteikiami personaliniai numeriai, kuriuos galima „perkelti“ į bet kurią kitą vietą Lietuvoje ir užsienyje, o bendrovės turimas nuosavas telekomunikacijų tinklas leidžia klientams būti visiškai nepriklausomiems nuo dominuojančio operatoriaus.