Socialinių tinklų svetainė „Facebook“ meta iššūkį paieškos gigantei „Google“: ji įsigijo tarnybą „FriendFeed“, kuri dar vadinama „realaus laiko paieškos varikliu“. Pranešama, kad „Facebook“ už „FriendFeed“ sumokėjo 50 mln. dolerių (122 mln. Lt).
„FriendFeed“ leidžia ieškoti keliose skirtingose tarnybose – „Twitter“, „Facebook“ bei „Google“ – naujausios informacijos. Tarkim, įvedus raktinį žodį parodomi naujausi „Twitter“ pranešimai, kuriuose yra minimas žodis, taip pat naujienos, įrašai tinklaraščiuose ar atvirą profilį turinčių „Facebook“ vartotojų žinutės.
Taip pat „FriendFeed“ leidžia susikonfigūruoti nuolat sekamą informacijos srautą: įkelti RSS prenumeratas, „Facebook“ draugus, mėgstamus „Twitter“ tarnybos „čiulbėtojus“ į vieną vietą ir nuolat sekti, kas ir kur vyksta realiu metu, taip pat komentuoti šiuos pranešimus, bendrauti su kitais tarnybos vartotojais.
Be to, vartotojai gali patys rašyti savo pranešimus. Ši funkcija primena „Twitter“ ir „Facebook“ siūlomas paslaugas.
Tačiau „FriendFeed“ vadinama ne „Twitter“, o „Google“ konkurente. Ir panašu, kad „Facebook“ yra pasiryžęs investuoti į šią naują, tačiau perspektyvią sritį.
Gegužę „Google“ įkūrėjas Larry Page'as pripažino, kad „Twitter“ rado aukso nišą, o jo kompanija neskyrė pakankamai dėmesio „realaus laiko“ naujienoms, pranešė BBC. „Žmonės tikrai mėgsta veiklą realiu laiku, ir aš manau, kad jie („Twitter“ – aut. past.) priėmė teisingą sprendimą. Mes tam skyrėme per mažai dėmesio“, – tuomet sakė L.Page'as.
Panašu, kad jam gali tekti dar kartą pakartoti savo žodžius. Tik šįkart – dar labiau nuleidus galvą, mat visi „FriendFeed“ įkūrėjai anksčiau dirbo „Google“...
„Facebook“ yra populiariausia socialinių tinklų svetainė, ji turi apie 250 mln. vartotojų visame pasaulyje.