Technologijų gigantas „Microsoft“ parduos savo skaitmeninės reklamos padalinį „Razorfish“ Prancūzijos reklamos bendrovei „Publicis“, praneša BBC.
Pagal susitarimą, kurio apskaičiuota vertė 530 milijonų dolerių (1,27 milijardo litų), „Microsoft“ turi prisiimti minimalias „Razorfish“ ateities išlaidas.
„Microsoft“ atiteks 3 proc. „Publicis“, kuri yra ketvirta pagal dydį reklamos bendrovė pasaulyje.
„Microsoft“ perėmė „Razorfish“, kai nupirko „aQuantive“, trijų rinkodaros bendrovių kontroliuojančiąją įmonę. Tai buvo dalis 2007 m. įvykdyto didesnio pirkimo, kurio vertė – 6 milijardai dolerių (14,4 milijardo litų).
„Razorfish“ pirkimas yra sekantis žingsnis įgyvendinant mūsų strateginę viziją tapti pasauliniu skaitmeninių komunikacijų lyderiu, tai itin svarbi mūsų klientams erdvė“, – teigia „Publicis Groupe“ generalinis direktorius Maurice‘as Levy.
Po sandorio skaitmeninės komunikacijos sudaromos „Publicis“ pajamos nuo 21 proc. padidės iki maždaug ketvirčio.
Tarp „Razorfish“ klientų yra „Ford“, „McDonald's“ ir „Best Buy“.