Šiuo metu tarptautinė tyrimų bendrovė „Gemius“ vykdo savo veiklą dvidešimt vienoje šalyje, o neseniai laimėjo Interaktyviosios reklamos biuro (IAB) Turkijos padalinio paskelbtą konkursą Turkijos interneto auditorijai tirti.
Šio konkurso metu „Gemius“ įveikė du pagrindinius savo varžovus – „Nielsen“ ir „comScore“, bei pasiekė vieną iš pagrindinių šiais metais savo užsienio politikos tikslų.
2009 m. birželio 25 d. vykusioje spaudos konferencijoje, Interaktyviosios reklamos biuro (IAB) Turkijos padalinys oficialiai paskelbė savo sprendimą.
Interaktyviosios reklamos biuro (IAB) Turkijos padalinio Prezidentas Levent Erden pabrėžė, kad pagrindinis tikslas – kitais metais įgyti reikšmingą reklamos biudžeto dalį, be to: „interneto auditorijos matavimas bus vienas iš pagrindinių įrankių, padėsiančių dar sparčiau plėtoti interaktyvią rinką Turkijoje. Tyrimų bendrovės pasirinkimo procesas buvo vykdomas ypač kruopščiai. Visos didžiausios bendrovės buvo pakviestos dalyvauti konkurse, ir tik trys iš septynių kompanijų pateko į galutinį etapą. „Gemius“ buvo pasirinkta dėl jos veiksmingos metodologijos ir gebėjimo sėkmingai reaguoti į rinkos poreikius.“
„Gemius“, bendradarbiaudama su IPSOS KMG, vykdys „gemiusAudience“ tyrimą. „Gemius“ yra atsakinga už techninį sprendimą, metodologiją bei tyrimo plėtojimą, tuo tarpu IPSOS KMG - už klientų aptarnavimą ir techninį palaikymą.
„Džiaugiuosi, kad mes pradėjome vykdyti Turkijoje šį labai pažangų mišrios metodologijos auditorijos matavimą. Interaktyviosios reklamos biuro (IAB) Turkijos padalinys žengė svarbų žingsnį pasirinkdamas tyrimą, kuris bus labai naudingas rinkai, nes remiasi patirtimi, sukaupta tiek besivystančiose, tiek ir išsivysčiusiose rinkose. Tvirtai tikiu, kad pradėti auditorijos matavimai skatins spartų Turkijos interneto rinkos augimą ir žymiai padidins išlaidas interneto reklamai“, - sako „Gemius“ SA viceprezidentas Filip Pieczyński.
„gemiusAudience“ tyrimas, kuris neseniai buvo pristatytas Turkijos interneto rinkoje, integruos „user-centric“ (duomenys iš vartotojų) ir„site-centric“ (duomenys iš svetainės) matavimus, bei išorinius struktūrinius duomenis. „User-centric“ (duomenys iš vartotojų) matavimas suteiks informacijos apie interneto svetainių naudojamumą, interneto paslaugas ir interneto vartotojų naudojamas programas. Siekiant tai įgyvendinti, bus atrinkta reprezentatyvi respondentų (interneto vartotojų, sutikusių dalyvauti tyrime) grupė. „Site-centric“ (duomenys iš svetainės) matavimas pateiks duomenų apie lankymąsi daugiau nei 200-uose tiriamųjų svetainių, standartizuotų Interaktyviosios reklamos biuro (IAB) Turkijos padalinio. Išorinius struktūrinius duomenis, apibūdinančius interneto vartotojų populiacijos demografiją, pateiks IPSOS KMG.
„Gemius“ taip pat dalyvaus Interaktyviosios reklamos biuro (IAB) Turkijos padalinio veikloje, skirtoje Turkijos interneto rinkai šviesti. Kompanija vykdys mokymus apie „gemiusAudience“ ir „gemiusTraffic“ (tikralaikis tyrimas, pateikiantis informaciją apie lankytojų srautus svetainėse) tyrimų metodologijas, statistikos analizę ir duomenų interpretavimą.
„Gemius“ buvo įkurta 1999 m. Lenkijoje. Per pastaruosius 9 metus „Gemius“ vykdė plėtrą visoje Europoje, sutelkdama pagrindinį dėmesį į Vidurio ir Rytų Europą, Skandinavijos šalis ir Vakarų rinkas, tokias kaip Austrija ir Didžioji Britanija.