Ketvirtus metus Lietuvoje fiksuoto ryšio ir duomenų perdavimo paslaugas teikiančio tarptautinio koncerno „CSC Telecom“ pirmojo š.m. pusmečio apyvarta pasiekė beveik 2,42 mln. Lt ir buvo daugiau nei 70 proc. didesnė nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, kuomet sudarė 1,40 mln. Lt.
Apyvarta Lietuvoje per 6 š.m. mėnesius paaugo daugiausiai iš Baltijos šalių, tuo tarpu Latvijoje buvo didesnė 15 proc., Estijoje 8 proc. Konsoliduota koncerno apyvarta Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje šį laikotarpį sudarė 63,23 mln. Lt ir buvo 11 proc. didesnė nei tą patį praėjusių metų laikotarpį (56,82 mln. Lt).
„Koncerno apyvartos augimą neabejotinai lemia poreikis optimizuoti fiksuoto ryšio ir duomenų perdavimo paslaugų kaštus - tas ypač aktualu Baltijos šalyse prastėjant makroekonominei situacijai. Mūsų kainodara leidžia sutaupyti net iki 30 proc. tokioms paslaugoms tenkančių kaštų, todėl tikimės, kad mūsų klientų gretos ir toliau gausės“, - sako UAB „CSC Telekom“ generalinis direktorius Maksimas Staškūnas.
Pasak jo, paslaugų kaštų mažinimas yra aktualus ne tik verslo organizacijoms, bet ir valstybinėms įstaigoms, tačiau Lietuvoje viešųjų konkursų skelbėjai neretai užkerta galimybę pasirinkti geriausią paslaugų kainą.
„Pastaruoju metu į konkursus įtraukiamas reikalavimas turėti metrologijos sertifikatą, kurį Lietuvoje turi tik vienas dominuojantis operatorius. Alternatyvūs operatoriai skambučių laiką skaičiuoja sekundiniu tikslumu, tačiau kol kas neturi pakankamai resursų įgyvendinti sertifikavimo procedūras, kurių kainas Lietuvoje diktuoja taip pat tik viena organizacija“, - sako M.Staškūnas.