2009 m. pirmąjį pusmetį telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ pajamos buvo mažesnės nei pernai, tačiau vėl stipriai augo balso paslaugų vartojimas bei buvo pasiekta planuota EBITDA marža.
Sunkmečio laikotarpiu „Omnitel“ pasirinkta strategija - suteikti vartotojams daugiau paslaugų už tą pačią sumą - atsispindi ir bendrovės 2009 metų pirmojo pusmečio rezultatuose: padidėjo balso paslaugų vartojimas ir buvo išlaikytas stabilus vartotojų skaičius.
„Omnitel“ per pirmąjį 2009 metų pusmetį uždirbo 371,6 mln litų - tai 24,7 proc. mažiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Iš jų 189,4 mln litų buvo uždirbti per antrąjį šių metų ketvirtį, - 22,7 proc. mažiau, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, tačiau daugiau nei pirmąjį 2009 metų ketvirtį.
Per pirmąjį pusmetį uždirbtas mažesnes pajamas lėmė ne tik sumažėję įrangos, ypač nešiojamųjų kompiuterių, pardavimai, bet ir stipriai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, mažėjusios balso paslaugų kainos. Jos atsispindi „Omnitel“ pasiūlytuose „Asmeniniuose“ mokėjimo planuose, suteikiant vartotojui daugiau paslaugų. Tai, kad „Omnitel“ vartotojai šią galimybę išnaudoja, rodo labai išaugęs balso paslaugų vartojimas - palyginti su pirmuoju 2008 metų pusmečiu, „Omnitel“ vartotojai inicijavo net 11 proc. daugiau pokalbių minučių.
Bendrovės klientų skaičius išlieka stabilus, apie 2 mln. (2009 metų pirmojo pusmečio pabaigoje jis sudarė 1 mln. 988 tūkst., prieš metus - 1 mln. 964 tūkst.)). Optimizavus veiklą ir efektyviai išnaudojant rezervus, „Omnitel“ pavyko pasiekti planuotą EBITDA maržą. 2009 metų pirmąjį pusmetį ji sudarė 33 proc. (2009 metų pirmąjį ketvirtį ji buvo 32,4 proc., o tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu - 35,65 proc.).