Pirmaujanti plataus vartojimo elektronikos prekių ir mobiliojo ryšio prietaisų gamintoja „LG Electronics“ paskelbė rekordinius antrojo šių metų ketvirčio pajamų iš pardavimų ir kitos veiklos rezultatus.
Pardavimai ir pelnas
Bendrovės pardavimai per šių metų blandžio-birželio mėnesiais visame pasaulyje sudarė 11,229 mlrd. JAV dolerių ir, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 13,8 proc. Bendrovės pelnas iš veiklos siekė 878 mln. JAV dolerių, o pelningumo rodiklis - 7,8 proc. ir palyginamuoju laikotarpiu išaugo 1,1 proc. Pagrindinė bendrovė gavo 6,566 mlrd. JAV dolerių pajamų ir uždirbo 553 mln. JAV dolerių pelno.
„The Home Entertainment Company“ pardavimai minėtuoju laikotarpiu išaugo 19,3 proc. ir sudarė 3,49 mlrd. JAV dolerių. Įmonės pelnas siekė 174 mln. JAV dolerių, o pelningumo rodiklis - 5 proc. ir buvo 4,7 proc. didesnis negu per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.
Prie sėkmingų šios įmonės veiklos rezultatų prisidėjo geri plačiaekranių televizorių, ypač LCD tipo televizorių, pardavimai. Per pastarąjį ketvirtį parduotų televizorių kiekis išaugo 45 proc. iki 4,28 mln. vienetų. Bendrovė tikisi, kad plačiaekranių televizorių paklausa per kitą metų ketvirtį dar labiau išaugs.
„The Mobile Communications Company“ pajamos sudarė 3,981 mlrd. JAV dolerių ir palyginamuoju laikotarpiu išaugo 25,8 proc. Įmonės pelnas iš veiklos siekė 422 mln. JAV dolerių, pelningumo rodiklis - 10,6 procentų.
Pajamos iš mobiliųjų telefonų pardavimų sudarė 3,778 mlrd. JAV dolerių ir išaugo 29,9 procento. Šios srities pelnas sudarė 417 mln. JAV dolerių, pelningumo rodiklis - 11 procentų. Parduotų mobiliųjų telefonų kiekis išaugo 7,8 proc. iki 29,82 mln. vienetų. Pardavimų flagmanais tapo tokie telefonai, kaip jutiklinį ekraną turintis „Cookie“, telefonas su QWERTY tipo klaviatūra „LG-KS360“, daugialypės terpės telefonas „Arena“ su naujos kartos vartotojo sąsaja „S-Class“, telefonas su QWERTY tipo klaviatūra „enV3“ ir telefonas su jutikliniu ekranu „enV Touch“.
Bendrovė nurodė, kad pelningumo rodikliai ėmė gerėti dėl išaugusių vidurinės ir aukštesnės klasės telefonų pardavimų, nusprendus pagrindinį dėmesį skirti naujų modelių pristatymui. LG prognozuoja, kad dėl pasaulinės recesijos mobiliųjų telefonų pardavimai pasaulyje per trečiąjį šių metų ketvirtį sumažės 6 procentais, iki 280 mln. vienetų. Tačiau bendrovė ir toliau tikisi stabiliai didinti telefonų pardavimus, pristatydama tokius pažangius įrenginius kaip „LG Black Label Series“ išmanųjį telefoną „GM730“ ir telefoną su peršviečiama klaviatūra „GD900“.
„The Home Appliance Company“ pardavimai per minėtąjį laikotarpį išaugo 9,8 proc. iki 1,812 mlrd. JAV dolerių. Dėl valiutų kursų svyravimų, pardavimai JAV doleriais mažėjo 14 proc., tačiau Korėjos vonomis jie išaugo 10 proc. Užsitęsusios problemos nekilnojamojo turto rinkoje pristabdė ir atsigavimo tempus buitinės technikos srityje, tačiau konkurencingi bendrovės produktai lėmė tai, kad pelnas iš veiklos siekė 140 mln. JAV dolerių, o pelningumo rodiklis - 7,7 proc. ir padidėjo 2,9 proc. palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Prognozuojama, kad trečiajame metų ketvirtyje dėl recesijos paklausa buitinės elektronikos srityje ir toliau turėtų mažėti, tačiau jos mažėjimo tempas lėtės.
„The Air Conditioning Company“ pardavimai išaugo 1,8 proc. ir siekė 1,332 mlrd. JAV dolerių. Pardavimai JAV doleriais mažėjo, tačiau jie išaugo Korėjos vonomis. Įmonė gavo 136 mln. pelno iš veiklos dėl išaugusios paklausos brangesniems modeliams. Nepaisant ekonomikos recesijos, trečiajame šių metų ketvirtyje bendrovė tikisi didinti užimamą rinkos dalį Korėjoje, Europoje, Australijoje ir kitose pietų pusrutulio rinkose gyventojams pristatydama taupiau energiją vartojančias oro kondicionavimo sistemas ir kitus produktus.
„The Business Solutions Company“ pardavimai mažėjo 8,7 proc. iki 787 mln. JAV dolerių, pelnas iš veiklos sudarė 11 mln. JAV dolerių. Ši įmonė pajuto didžiausią ekonomikos recesijos poveikį, dėl kurio krito monitorių, automobiliams skirtų produktų ir apsaugos įrangos paklausa. Bendrovė pagrindinį dėmesį skirs monitorių pardavimams, mat tikimasi jų paklausos didėjimo atsigaunant IT ir automobilių sektoriui.
2009 m. trečiojo ketvirčio prognozė
Trečiajame metų ketvirtyje „LG Electronics“ tikisi, kad pardavimai augs 10 procentų, nes didėja LCD televizorių ir mobiliųjų telefonų paklausai. Pelną bendrovė tikisi išlaikyti panašų į praėjusių metų.