Kaip žinia, „LG Display“ investavo net vieną milijardą dolerių į naująją, aštuntos kartos skystųjų kristalų (LCD) televizorių liniją, tačiau kompanija taip pat žino, kad industrija nestovi vietoje, o ši vis labiau tampa užimta „OLED“ ekranų plėtojimu. „LG Electronics“ (LG) taip pat reaguoja.
Antro pagal dydį LCD ekranų gamintojo vadovaujantysis pareigūnas pareiškė, kad kompanija ruošiasi į rinką pakankamą kiekį 32 colių „OLED“ televizorių patiekti 2012 metais, net nepaisant to, kad tai bus šiek tiek vėliau, nei konkurentų „Samsung“ ar „Sony“ planuose.
LG galime suprasti – šie investavo milžiniškus pinigus į LCD televizorių plėtojamą ir dabar užsiima „palaukime ir pažiūrėsime“ poziciją. Kompanija veikiausiai pažiūrės kaip su vidutinės bei didelės įstrižainės „OLED“ ekranams seksis kitiems ir neskubės, kol produkcijos metodas ir kainos nepatobulės. Verta paminėti ir tai, kad „LG Display“ padalinys ir vėl grįžo į pelningą kelią – antrajame ketvirtyje grynosios pajamos siekė virš 230 milijonų JAV dolerių.