Lietuvos gyventojai „Tele2“ laiko patikimiausia ir sąžiningiausia telekomunikacijų bendrove. Tokias išvadas atskleidė viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ atliktas mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų tyrimas. Net 49 proc. tyrime dalyvavusių šalies gyventojų „Tele2“ įvardijo kaip sąžiningą ir patikimą telekomunikacijų bendrovę.
„Nuolat siekiame pelnyti ir išlaikyti klientų pasitikėjimą laikydamiesi pažadų, iš kurių svarbiausias yra mažiausios kainos įsipareigojimas. Mums itin svarbu, kad šio tyrimo metu bendrovę puikiai įvertino ir klientai, prisijungę prie „Tele2“ pirmuosius metus, ir tie, kurie mūsų paslaugomis naudojasi ilgą laiką“, – teigia Petras Masiulis, „Tele2” generalinis direktorius.
Net aštuoni iš dešimties „Tele2“ klientų mano, jog jie naudojasi patikimos bendrovės paslaugomis: tokius vertinimus pateikė ir miesto, ir kaimo gyventojai. Palankiausiai bendrovę vertina vyrai ir 20-29 metų amžiaus klientai – iš jų net 89 proc. nurodė, kad pasitiki šiuo operatoriumi.
Remiantis tyrimais, Lietuvos gyventojai teisingumą vertina kaip vieną svarbiausių vertybių. Kuo pažeidžiamesnis jaučiasi vartotojas, tuo jautriau jis vertina kompanijų elgesį su juo, todėl įmonių sąžiningumas yra itin svarbus kompanijos vertinimo rodiklis. Tyrimo duomenimis, „Tele2“ šalies sektoriaus vidurkį pagal sąžiningumą lenkia 8,5 procentiniais punktais.
„TNS Gallup“ atliktas tyrimas rodo, kad mobiliojo ryšio paslaugomis Lietuvoje šiuo metu naudojasi 93 proc. 15-74 metų gyventojų. Didžiausią rinkos dalį užima „Tele2“ – net 39 proc. apklaustųjų kaip pagrindinį operatorių nurodė „Tele2“ (nuolatiniai abonentai ir išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojai). Mobiliojo ryšio vartotojų nerimo ir įmonių sąžiningumo indeksų tyrimas atliktas gegužės mėnesio pabaigoje, iš viso apklausti 1008 respondentai.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ paslaugomis Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį naudojosi 1,918 mln. vartotojų. Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ apyvarta pirmąjį ketvirtį siekė 133,4 mln. litų.