2013 metais JAV muzikinės rinkos apimtis sudarys tik 5,5 milijardus JAV dolerių.
Kompanija „eMarketer“ prognozuoja, kad 2009 metais ji sieks 7,3 milijardus JAV dolerių.
Specialistai tiesiog pratęsė nuo 2000 metų rinkos apimties mažėjimo kreivę, kada buvo užfiksuotas kompaktinių diskų paklausos mažėjimas. Šioje srityje esančios tendencijos išliks ir ateityje: susidomėjimo muzika internete didėjimas, mobilios muzikos mažas pardavimų augimas, stipriai sumažėjęs muzikos pardavimas fiziniuose kaupikliuose.
Muzikos realizacijos didėjimas skaitmeniniuose formatuose (turimi omenyje „online“ ir mobilieji pardavimai) negali kompensuoti praradimų fizinių kaupiklių srityje, nors jis kiek sulėtins nuostolių augimą.
Nuo 2012 iki 2013 metų rinkos apimtis sumažės 2,9%.
Muzikinio verslo depresija reiškia, kad leidybos kompanijos ir atlikėjai tampa vis labiau atvirais drąsiems marketingo sprendimams.
Neseniai kompanija „PricewaterhouseCoopers“ vidutinį metinį pasaulio muzikos rinkos apimties mažėjimą įvertino 2,5% artimiausiems penkeriems metams.