Amerikiečių kompanija „MOD Systems“ paskelbė apie pasiektą susitarimą su keturiomis didžiausiomis garso įrašų kompanijomis. Tokiu būdu jų leidžiamą muziką bus galima įsigyti JAV parduotuvėse esančiuose terminaluose.
Skaitmeninių muzikos kioskų idėja nėra nauja. Dar 2006 metais Amerikoje, kavinėse „Starbucks“, atsirado terminalai, kurių ekrane buvo galima išsirinkti reikiamas dainas ir įrašyti jas į kompaktinį diską. Nuo 2007 metų Didžiosios Britanijos parduotuvėse „HMV“ kelias kompozicijas nemokamai galima įsirašyti į „flash“ atmintinę.
„MOD Systems“ projektas žymiai ambicingesnis: kioskų kataloge bus penki milijonai dainų be skaitmeninės apsaugos (DRM-free).
Įdomu tai, kad vienas iš „MOD Systems“ įkūrėjų yra Entonis Bejus, buvęs korporacijos „Microsoft“ „Windows Media Division“ padalinio vadovas, o „Microsoft“ ištikima DRM idealams.
Ekspertai abejoja, kad skaitmeniniai kioskai bus labai pelningi, nes pirkti MP3 failus internete yra žymiai patogiau. Kita vertus, terminalai gali būti populiarūs nespecializuotuose parduotuvėse, kur yra mažai vietos diskų lentynoms. Taip pat aparatai galėtų būti montuojami viešbučiuose, universitetuose, kavinėse ir t. t.