„Asustek“ kompanija užsiminė, kad ypač sunkiai dirba tam, kad „nukastų“ tam tikrą dalį aukštos klasės personalinių kompiuterių rinkos, nors tenka pripažinti, kad tikrosios sėkmės kompanija susilaukė pristačiusi pigių „Asus Eee PC“ internetinių nešiojamųjų kompiuterių seriją. Po to, kai kompanija padidino savo prekės ženklo populiarumą, dabar „Asus“ siekia pristatyti produktus, kurie nustelbtų „Apple“ analogus. Pastaroji kompanija žinoma kaip ypač stilingų produktų gamintoja.
„Mūsų tikslas yra pateikti produktus, kurie būtų geresni už „Apple“. Ankščiau, mes buvom per konservatyvūs. Mums reikia geresnės komunikacijos su savo klientais, mes norime jiems pasakyti, kad „Asus“ nėra tik Azijos kompanija.“, - sakė Džonatanas Tsangas, vicepirmininkas „Asus“ kompanijoje interviu metu „New York Times“ laikraščiui.
Net nepaisant to, kad „Asus“ nepardavinėja madingų nešiojamųjų multimedijos grotuvų, ar tuo labiau telefonų, kompanija turi brangių ir stilingų nešiojamųjų kompiuterių serijų. Kaip pavyzdį galime pateikti nešiojamąjį, kuris padarytas iš bambuko, ar oda dengtus modelius, kurie yra kažkas unikalaus rinkoje. Tiesa, kaip „Apple“, „Asus“ nekuria savo programinės įrangos, taigi dėl šitos priežasties turi naudoti „Microsoft Windows“, ar įvairias „Linux“ variacijas, kas kompanijai neleidžia pademonstruoti savo išskirtinumo, tačiau „Asustek“ nenusimena. Jie tiki, kad artėjančios inžinierių inovacijos patrauks dėmesį.
„„Asustek“ išleidžia daugybę pinigų inovacijoms. „Asustek“ ir toliau mėgins vartotojus nudžiuginti vis labiau inovacijomis pagrįstais sprendimais.“, - pridūrė Dž. Tsangas.
Vienas iš būdų, kuris „Asus“ leistų pademonstruoti savo unikalią techninę įrangą, yra sukurti tai, apie ką niekas negalvoja šiuo metu, kaip „Asus Eee PC“ atveju. Kad gautų naujų idėjų, kurios neprasilenktų su vartotojų realijomis, kompanija su lustų gamintojų Intel išleido WePC.com portalą, kuriame galutiniai vartotojai gali pateikti savo PC dizaino idėjas, kurios galėtų būti panaudotos artimos ateities kompiuteriuose.
„Asustek“ užmačios iš tiesų yra didelės, ir šiuo metu veikiau yra svarbiau ne pristatyti įdomią techninę įrangą, kiek „pagauti“ konkurentus. „Acer“ grupė, nors ir neturi nieko unikalaus, ganėtinai nemaža persvara laimi prieš „Asus“ dėl savo gero marketingo kanalo. Bet kokiu atveju, „Asus“ mano, jog sugebės netik sumažinti atsilikimą iki „Acer“, tačiau ir pristatyti produktus, kurie bus geresni nei „Apple“.