JAV interneto reklamos rinkos apimtis pirmajame šių metų ketvirtyje sudarė 5,5 milijardų JAV dolerių. Tokius duomenis pateikia Interaktyvios reklamos biuras (IAB) ir kompanija „PricewaterhouseCoopers“.
Pirmajame praėjusių metų ketvirtyje išlaidos interneto reklamai sudarė 5,79 milijardo JAV dolerių, o paskutiniame 2008 metų ketvirtyje pasiekė 6,1 milijardo. Per metus išlaidos interneto reklamai sumažėjo 5%, o lyginant su 2008 metų ketvirtuoju ketvirčių – 10%.
Ekspertai pažymi, kad interneto rinkos augimas JAV demonstravo neigiamą dinamiką nuo 2000 metų iki 2002 metų vidurio. 2002 metų antrajame ketvirtyje išlaidos interneto reklamai sudarė 1,4 milijardo JAV dolerių. Dabartinis rinkos kritimas siejamas su pasauline finansų krize.
Tyrimų kompanijos „eMarketer“ teigimu, šiais metais Amerikos interneto reklamos išlaidos sieks maždaug 24,5 milijardus JAV dolerių, o ne 25,7 milijardus, kaip buvo prognozuojama ankščiau.