Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos antrąjį šių metų ketvirtį pasiekė 121,2 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu 2004 metų laikotarpiu, išaugo 21 procentu. Per tą patį laikotarpį bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) buvo 26,5 mln. litų ir, palyginti su praėjusių metų rezultatu, padidėjo 32,5 procentais. „Bitė Lietuva” pajamos per šių metų pirmąjį pusmetį augo 18,2 proc. ir buvo 226,9 mln. litų, bendrovės EBITDA pirmąjį pusmetį buvo 46,3 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu 2004 metų laikotarpiu, išaugo 9,5 proc.
Antrojo ketvirčio pabaigoje „Bitės“ tinklu besinaudojančių klientų skaičius pasiekė 1,14 milijono ir, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo daugiau kaip 54 procentais. Iš jų 36 tūkst. sudarė klientai, besinaudojantys kitų „Bitės“ tinkle esančių mobiliojo ryšio teikėjų paslaugomis.
„Toks spartus augimas rinkoje šiandien įmanomas tik siūlant rinkai ir klientams aktualias paslaugas. Mūsų strategija teikti moderniausius sprendimus ir ieškoti naujų mobiliojo ryšio pritaikymo galimybių įvairiose gyvenimo srityse užtikrina pagrindą mūsų sėkmei“, – sakė „Bitės“ grupės generalinis direktorius Jesper Theill Eriksen.
Jo teigimu, bendrovės sėkmę įrodo ir „Bitės“ lyderystė verslo klientų bei numerio perkėlimo srityje, ir klientų pasitenkinimo apklausų rezultatai. Naujausiais duomenimis, „Bitė“ pirmauja ir pagal klientų aptarnavimo kokybę: net 97 proc. klientų bendrovės teikiamą aptarnavimą ir paslaugas vertina „labai gerai“ ir „gerai“.
Šių metų pirmąjį pusmetį „Bitė Lietuva“ rinkai pirmoji pasiūlė modernių naujovių: telemetrija pagrįstą paslaugą „Bitė saugiems namams“, galimybę telefone žiūrėti LNK žinias ar naršyti po didžiausią naujienų portalą „Delfi“. Išplėsta partnerystė su didžiausiu pasaulio mobiliojo ryšio operatoriumi „Vodafone“ suteikė galimybę bendrovės klientams naudojantis paslauga „Vodafone World“ aiškiais ir itin palankiais tarifais kalbėti daugiau kaip 100-e pasaulio šalių. Pagal naujausią klientų aptarnavimo koncepciją atnaujinti bendrovės prekybos salonai.
Per metus rekordiškai išaugo verslo klientų rinkos dalis „Bitės“ tinkle. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, šių metų pirmąjį ketvirtį ji pasiekė net 40,5 proc. (iš jų 3 proc. sudarė bendrovės tinkle esančių mobiliojo ryšio teikėjų klientai) – tuo pačiu 2004 m. laikotarpiu bendrovė verslo klientų rinkos dalis sudarė 30.8 proc. Stiprėjančiai „Bitės“ lyderystei verslo srityje įtakos turėjo bendrovės pasiūlyta galimybė neribotai naudotis sparčiausiu šalyje mobiliuoju duomenų perdavimu už fiksuotą mokestį bei nuolat plečiama EDGE geografija.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Bitė Lietuva“ išliko lyderė ir numerio perkėlimo paslaugos srityje. Pasinaudoję šia galimybe į „Bitę“ jau perėjo daugiau kaip 30 tūkstančių kitų mobiliojo ryšio operatorių klientų, t.y. triskart daugiau nei išėjo. Šiemet numerius į „Bitę“ persikėlė bankas „Snoras“, bendrovės „BTA draudimas”, „Pačiolis“, „Agaras“, „Muresta“ ir daugelis kitų.
J.T. Eriksen teigimui, vienu iš svarbiausių iššūkių šiais metais tapo bendrovės žingsnis į Latvijos rinką ir tarptautinės BITĖS grupės sukūrimas. Birželio pradžioje suformuotą vieną didžiausių telekomunikacijų grupių Baltijos šalyse sudaro Latvijoje įkurta SIA „Bite Latvija“ ir UAB „Bitė Lietuva“ (anksčiau „Bitė GSM“), kurios vykdo integruotą veiklą kaip BITĖS grupės bendrovės.