Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ 2005 m. pirmojo pusmečio veiklos rezultatai patvirtino, kad „Omnitel“ yra efektyviai veikianti ir stabiliai auganti Lietuvos mobiliojo ryšio lyderė.
Palyginti su 2004 m. I pusmečiu, „Omnitel“ pajamos išaugo 4 proc. ir sudarė 410,8 mln. litų. EBITDA (pelno, neišskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža per metus padidėjo iki 44,15 proc. Tai rodo, kad „Omnitel“ yra efektyviai dirbanti mobiliojo ryšio paslaugų bendrovė ne tik Lietuvos, bet visos Europos mastu: Europos šalyse mobiliojo ryšio operatorių EBITDA vidurkis siekia 40 proc.
„Omnitel“ investicijos per metus sudarė 37,2 mln. litų. Mažesnį jų poreikį lėmė užbaigti anksčiau vykdyti investiciniai projektai į lėšoms imliausias sritis. Per pirmąjį 2005 m. pusmetį „Omnitel“ abonentų skaičius išaugo 19 proc. (253,4 tūkst.). privačių abonentų skaičius per pirmąjį pusmetį išaugo 24,4 proc. Šiuo metu „Omnitel“ savo mobiliojo ryšio paslaugų teikėju yra pasirinkę 1,6 mln. vartotojų, t.y. beveik pusė Lietuvos gyventojų.
Stabilizavusis Lietuvos mobiliojo ryšio verslo klientų rinkai, „Omnitel“ išlieka mobiliojo ryšio paslaugų verslo sektoriui lyderė. Šiuo metu bendrovė teikia paslaugas daugiau nei 24 tūkst. Lietuvos įmonių. „TNS Gallup“ duomenimis, tai sudaro daugiau nei 60 proc. verslo rinkos. 83 iš 100 didžiausių Lietuvos bendrovių (remiantis „Verslo žinių“ sudarytu TOP1000 - didžiausių pagal pardavimus ir paslaugas Lietuvos įmonių sąrašu) yra „Omnitel“ klientai.
„Pirmojo pusmečio veiklos rezultatai užfiksavo, kad įveikėme savo pačių dar aukščiau iškeltą verslo tikslų kartelę: užtikrintas „Omnitel“ augimas aštrios konkurencijos mobiliojo ryšio rinkoje sąlygomis patvirtina įmonės plėtros strategijos efektyvumą, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis. – Mobiliojo ryšio rinkai Lietuvoje beveik prisisotinus, konkurencija persikėlė į naują lygmenį. Jame sėkmė lydi tą operatorių, kuris geriausiai gali patenkinti vartotojų poreikius ir sugeba didinti jiems teikiamų paslaugų vartojimą.“
2005 m. pirmąjį ketvirtį, remiantis RRT duomenimis, „Omnitel“ abonentai inicijavo daugiau kaip pusę išeinančių minučių, išsiuntė daugiau kaip pusę visų SMS ir MMS žinučių. Antrąjį ketvirtį vartojimo augimo tendencija išliko.
Nuo 2005-ųjų pradžios „Omnitel“ abonentų inicijuotų pokalbio minučių skaičius išaugo 14 proc. ir pasiekė 665 mln. minučių. Nuo liepos pradžios „Omnitel“ pateikė savo abonentams mokėjimo planą „Kalbėk“ - pirmąjį Lietuvoje mokėjimo planą, skirtą daug savame tinkle kalbantiems abonentams. Užsisakiusieji šį planą, su kitais „Omnitel“ abonentais gali bendrauti neskaičiuodami laiko, mokėdami tik sujungimo mokestį.
Per pirmąjį šių metų pusmetį labai išaugo SMS ir MMS vartojimas. Palyginti su tuo pačiu 2004 m. laikotarpiu, SMS vartojimas išaugo beveik 2,3 karto. Iš viso per pirmąjį šių metų pusmetį buvo išsiųsta 751,4 mln. SMS žinučių. MMS žinučių, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, šiemet buvo išsiųsta 3 kartus daugiau (852,5 tūkst.).
Didžiausią dėmesį „Omnitel“ šiais metais skiria mobiliojo interneto plėtrai. Bendrovės mobiliojo interneto vartotojų skaičius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo beveik 4 kartus. Antrojo ketvirčio pabaigoje „Omnitel“ mobiliuoju internetu naudojosi 193 tūkst. abonentų.
Remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Omnitel“ užtikrintai pirmauja mobiliojo interneto srityje, užimdama 45 proc. mobiliojo interneto rinkos. „Omnitel“ lyderystę lemia bendrovės sprendimai ir pasiūlymai, darantys naudojimąsi mobiliuoju internetu paprastą bei prieinamą vartotojams. Tarp jų – birželio pradžioje pristatyta unikali „Omni Connect“ programinė įranga, pagrįsta vieno mygtuko paspaudimo principu, taip pat galimybė užsisakyti mobiliojo interneto paslauga telefonu bei geriausią kokybės ir kainos santykį rinkoje siūlantį mobiliojo interneto planą „Omni Connect 50“, kurio vartotojai už fiksuotą 50 Lt mėnesinį mokestį gali parsisiųsti net 500 MB duomenų.
Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, pagal gautas pajamas užima daugiau nei pusę mobiliojo ryšio rinkos (53 proc.). Bendrovė, teikianti lengvai ir paprastai naudojamas bei užtikrintai veikiančias paslaugas, šiais metais didžiausią dėmesį skiria mobiliojo interneto plėtrai.