Media holdingo „News Corporation“ savininkas Rupertas Merdokas mano, kad skaitytojams reikės mokėti už prieigą prie mėgstamų laikraščių tinklapių. Be to, jis pažadėjo metų bėgyje visų jam priklausančių laikraščių interneto puslapius padaryti mokamais.
Jam priklauso „The Wall Street Journal“, „New York Post“, „The Times“ ir „Sun“. „The Wall Street Journal“ jau įvedė mokestį už naudojimąsi visa tinklapio medžiaga.
Merdoko manymu, per artimiausius 10-15 metų popieriniai laikraščiai taps praeitimi, o jau po 2-3 metų skaitytojai galės gauti pilnavertę prieigą iš savo „smartfonų“ ir kitų mobiliųjų įrenginių, o informacija bus atnaujinama kas valandą.
Šiandienos situacija verčia pagrindinius laikraščius ieškoti naujų pelno šaltinių. Laikraštis „The New Your Times“ jau paskelbė apie planus padaryti prieigą prie savo interneto puslapio mokamu.
Vienas iš pirmųjų savo tinklapio turinį apmokestino Didžiosios Britanijos laikraštis „The Financial Times“. Prieiga prie visos informacijos kainuoja apie 200 JAV dolerių per metus, o nemokamai galima skaityti tik ribotą straipsnių kiekį. Per 2007 metus „The Financial Times“ tokiu būdu uždirbo beveik 18 milijonų JAV dolerių.