Atlikusi išsamų oro linijų ir kelionių agentų bilietų pardavimo tinklapių tyrimą, Europos Komisija padarė išvadą, jog užsisakantys skrydžius Skandinavijos oro linijų SAS svetainėse klientai jaučiasi saugūs dėl savo vartotojų teisių.
Pagrindinis šio Europos Komisijos patikrinimo tikslas buvo įvertinti, ar laikomasi vartotojų teisių apsaugos taisyklių, nustatytų 2005 m. direktyvoje dėl nesąžiningos prekybos bei pakoreguotose „Oro paslaugų teikimo taisyklėse“, dar vadinamose „trečiuoju paketu“.
Skandinavijos oro linijos SAS buvo įvertintos kaip vienos iš 16 oro bendrovių, pilnai atitinkančių keleivių teisių apsaugos reikalavimus. Iš viso oro linijoms SAS priklauso 30 interneto svetainių 14 kalbų, įskaitant tinklapį lietuvių kalba flysas.lt.
„Šis rezultatas mus džiugina ne vien dėl to, kad suteikia oficialų kokybės ženklą, bet ir todėl, kad tai patvirtina, jog dirbome teisinga kryptimi ir sukūrėme tokias SAS interneto svetaines, kurios būtų maksimaliai funkcionalios ir saugios klientams, - teigia Vyresnysis viceprezidentas ir Komercijos padalinio vadovas Lars Sandahl Sørensen. – Mes labai didžiuojamės šiuo ES pripažinimu“.
Atliekant oro linijų ir kelionių agentų bilietų pardavimo tinklapių tyrimą buvo sudarytas 14 punktų sąrašas, pagal kurį ir buvo vertinama, kaip užtikrinamos vartotojų teisės tokio pobūdžio interneto svetainėse. Patikrinimo metu buvo vertinama, kokie mokesčiai įskaičiuoti į bilieto kainą, ar aiškiai išdėstytos bilieto suteikiamos teisės, ar nėra kainų diskriminacijos tautybės, gyvenamosios vietos ar kitu pagrindu, ar aiškiai nurodyta, kurie skrydžiai yra nepertraukiami. Taip pat buvo vertinama, ar oro linijų bendrovės pateikia tikslią kontaktinę informaciją, išsamius duomenis apie atvykimo oro uostus ir pan.
SAS dukterinių bendrovių „Blue1“ ir „Estonian Air“ tinklapiai taip pat atitiko visus ES reikalavimus.