Viena didžiausių Lietuvoje kompiuterių gamybos ir prekybos bendrovių BMS per pirmąjį 2005 metų pusmetį pasiekė 35,9 mln. litų apyvartą – 31,5 proc. didesnę nei tuo pačiu 2004 metų laikotarpiu (27,3 mln. litų).
„Mūsų vertinimu, bendra mažmeninės prekybos kompiuterine įranga rinka šiuo periodu augo vos 5-7 proc. Gerokai didesnis BMS pardavimų šuolis rodo, jog augame ne tik besiplečiančios rinkos sąskaita, bet ir nuosekliai didiname užimamą rinkos dalį“, – komentavo BMS direktorius Artūras Afanasenka.
Pasak BMS vadovo, apyvartos augimą lėmė keli veiksniai. Pardavimai fiziniams asmenims labiausiai išaugo dėl bendrovės parduotuvių plėtros, ypač pernai Vilniuje atidarytų dar dviejų specializuotas kompiuterinės įrangos parduotuvių „BMS Megapolis“.
„Ne tik mūsų patirtis, bet ir visuomenės nuomonės tyrimai rodo, kad gyventojai kompiuterius labiausiai linkę pirkti būtent specializuotose parduotuvėse. Todėl planuojame ir toliau plėsti „BMS Megapolio“ parduotuvių tinklą“, – dėstė A.Afanasenka.
Be to, šiemet BMS gerokai padidino pardavimų apimtis ir verslo klientams, kurių pasitikėjimą bendrove sustiprino ir BMS suteiktas išskirtinio „Intel“ korporacijos sprendimų ir produktų teikėjo („Intel Premier Provider“) statusas. Remiantis kovo mėnesį „TNS Gallup“ atliktos apklausos duomenimis, Lietuvos įmonės BMS bendrovę pripažino geriausią reputaciją turinčia šalies informacinių technologijų kompanija.
Ir verslo klientai, ir gyventojai šiemet ir toliau itin aktyviai perka nešiojamuosius kompiuterius – per šešis mėnesius BMS jų pardavė 2,5 karto daugiau nei per tą patį 2004 metų laikotarpį. Toks augimas susijęs su sumažėjusiomis šių kompiuterių kainomis.
A.Afanasenka atkreipė dėmesį, kad kompiuterių kainos jau stabilizavosi: „JAV dolerio kursui euro atžvilgiu nuo metų pradžios pakilus per 13 proc., pabrango ir iš Azijos gabenamos detalės (kietieji diskai, atminties moduliai, kt.), todėl kompiuteriai šiuo metu net kiek pabrango, palyginti su kovo ir balandžio mėnesiais. Artimiausiais mėnesiais jų kainos turėtų likti stabilios“.