Daugelis finansų analitikų teigia, kad dabar ne pats geriausias metas pradėti verslą. Šias prognozes paneigti tikisi Lietuvos IT rinkoje jau keletą mėnesių veikianti įmonė „AMEA Business Solutions“. Įgijusios jau ne vieną klientą bendrovės direktorius Marius Triukas įsitikinęs, kad įmonė tikrai gali konkuruoti tiek siūlomų produktų kokybe bei novatoriškumu, tiek lanksčia kainodara bei įsigijimo sąlygomis.
„Mūsų tikslas – lyderio pozicijos smulkaus ir vidutinio verslo segmente. Žinoma, pradžioje visi verslininkai kelia sau tokias užduotis. Pirmi AMEA veiklos mėnesiai nuteikia optimistiškai, nes per pirmąjį mėnesį, kai buvo pradėta platinti AMEA CRM programa, pasirašyta dešimt sutarčių su vidutinio verslo atstovais iš ganėtinai skirtingų veiklos sričių. Tikiu, kad pradėję verslą sunkmečiu užimsime tokias pozicijas, kuriomis galėsime puikiai pasinaudoti ekonomikai ėmus atsigauti“, − teigia M. Triukas.
„AMEA Business Solutions“ veiklą pradėjo 2008 m. gruodį. Produktai yra sukurti lietuvių programuotojų, turinčių ilgametę patirtį dirbant su užsienio rinkomis. Pagrindinės produktų dalys sukurtos ir tobulintos strateginio AMEA partnerio – UAB „Baltic Software Solutions“, rinkoje dirbančio jau beveik dešimtį metų.
AMEA smulkiajam ir vidutiniam verslui siūlo aukštos kokybės ryšių su klientais bei verslo valdymo sprendimus. Pažangi santykių su klientais valdymo sistema AMEA CRM yra skirta aktyviems pardavimams vystyti. AMEA Legal CRM – lietuviškų analogų neturinti teisinėms ar konsultacinėms įmonėms valdyti skirta programinė įranga. Šiuo metu baigiama kurti AMEA Trade. Tai verslo valdymo sistema, realizuojanti prekybos įmonės procesus – nuo reikiamų atsargų patekimo į sandėlį iki prekių ar paslaugų pateikimo klientui.
Produktai yra išbaigti ir turi daug naudingų savybių. Aplinka aiški ir suprantama, vartotojas ją perpras per keletą minučių. Tačiau pasiekti tokį rezultatą truko nemažai laiko. Pavyzdžiui, jei vienas programuotojas būtų dirbęs kasdien po 8 valandas nuo pirmadienio iki penktadienio, tai AMEA CRM programai sukurti jam būtų prireikę 8 metų.
Į produkto pritaikymą smulkiajam ir vidutiniam verslui investuota 200 tūkst. Lt. Bendra investicijų suma į AMEA veiklą jau siekia pusę milijono litų.
Įmonė siekia išsiskirti iš kitų rinkos dalyvių produktų kokybe bei novatoriškumu, lanksčia kainodara bei įsigijimo sąlygomis. AMEA CRM (ryšių su klientais valdymo sistema) licencijos kaina nuomos atveju yra apie 65 Lt. Tai yra mažiau nei vidutinio vadybininko mėnesinė mobiliojo telefono sąskaita. Norint įsigyti sistemą, licencijos kaina yra apie 2000 Lt. Kitų įmonių programos, su tokiu funkcionalumu, kokį siūlo AMEA, kainuotų apie 100 tūkst. Lt ir tai dar ne riba.
AMEA sprendimas įdiegiamas per keletą valandų. Paprastai panašių sistemų diegimas užtrunka nuo 3 iki 9 mėnesių.
Taip pat siūloma savotiška naujovė – suteikiama galimybė vienai darbo vietai naudotis AMEA CRM nemokamai (15 Lt per mėnesį kainuoja tik serverio saugyklos paslauga, jei įmonei tai aktualu). Taip suteikiamas pranašumas įmonei, kurioje dirba vienas žmogus, nes sumažėja pardavimo sąnaudos, geriau aptarnaujamas klientas.
Tarp AMEA CRM naudotojų – pramoninės įrangos ir automatikos prietaisų priežiūros paslaugas teikianti UAB „Indeel LT“, techninių eismo reguliavimo ir saugos priemonių įrengimo ir eksploatacijos įmonė „Tauro ženklas“, verslo konsultacijų įmonė „Kvalitetas“, lauko reklamų stendų tinklą Lietuvoje valdanti įmonė „Neoreklama“, medinių pakuočių elementus į Europos Sąjungos šalis eksportuojanti įmonė „Forest Brothers“, Kauno technologijos universiteto Karjeros centras. „Pagrindinė problema yra ta, kad daug smulkiųjų verslininkų skeptiškai vertina programinės įrangos teikiamą naudą. Vis dar gajus stereotipas, kad ryšių su klientais valdymo programinė įranga yra naudinga tik stambioms įmonėms, turinčioms daug pardavimo srities darbuotojų. Stengiamės šią nuostatą pakeisti“, − sako AMEA direktorius.
Per metus „AMEA Business Solutions“ planuoja įgyti per 130 klientų ir pasiekti 350 tūkst. Lt apyvartą.