Pasaulyje garsi marketingo tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Millward Brown“, kartu su WPP bendrija paskelbė kasmetinį „BrandZ“ sąrašą, kuriame atskleidžiama, kurie, šiuo metu, rinkoje esantys prekių ženklai (angl. brands) yra patys vertingiausi.
Nenuostabu, kad šiame – technologijų amžiuje, geriausiai žinomi prekių ženklai, susiję su technika bei IT. Trečius metus iš eilės pirmoje vietoje laikosi „Google“, kurių prekės ženklo vertė, nepaisant finansų krizės, išaugo 16% ir per metus pakilo nuo 86 mlrd. JAV Dolerių iki 100 mlrd. JAV dolerių. 8% išaugusi „Microsoft“ „brando“ vertė kompanija leido vienu laipteliu priartėti prie „Google“. 2008 metais antroje vietoje buvusi „General Eletric“ nukrito net iki 8 vietos. Tačiau didžiausią nuosmukį patyrė „Yahoo“ prekinis ženklas, kurio vertė per 12 mėnesių nukrito net 3,6 mlrd. JAV dolerių.
Štai čia iš viso sąrašo pateikiame pirmąsias 50 vietas (skliausteliuose pateikta prekės ženklo vertė nurodyta JAV doleriais):
- Google (100 mlrd.).
- Microsoft (76,2 mlrd.).
- Coca-Cola (67,6 mlrd.).
- IBM (66,6 mlrd.).
- McDonalds (66,5 mlrd.).
- Apple (66,1 mlrd.).
- China Mobile (61,2 mlrd.).
- General Electric (59,7 mlrd.).
- Vodafone (53,7 mlrd.).
- Marlboro (49,4 mlrd.).
- Walmart (41 mlrd.).
- ICBC (35 mlrd.).
- Nokia (35,1 mlrd.).
- Toyota (29,9 mlrd.).
- UPS (27,8 mlrd.).
- Blackberry (27,4 mlrd.).
- HP (26,7 mlrd.).
- BMW (23,9 mlrd.).
- SAP (23,6 mlrd.).
- Disney (23,1 mlrd.).
- Tesco (22,9 mlrd.).
- Gillete (22,9 mlrd.).
- Intel (22,8 mlrd.).
- China Construction Bank (22,8 mlrd.).
- Oracle (21,4 mlrd.).
- Amazon.com (21,3 mlrd.).
- Bank of China (21,1 mlrd.).
- AT&T (20 mlrd.).
- Louis Vuitton (19,4 mlrd.).
- HSBC (19,1 mlrd.).
- Pampers (18,9 mlrd.).
- Nintendo (18,2 mlrd.).
- Cisco (18 mlrd.).
- Verizon (17,7 mlrd.).
- Porsche (17,5 mlrd.).
- VISA (16,4 mlrd.).
- Wells Fargo (16.2 mlrd.).
- Santander (16 mlrd.).
- NTT Docomo (15,8 mlrd.).
- Mercedes-Benz (15,5 mlrd.).
- Bank of America (15,5 mlrd.).
- Dell (15,4 mlrd.).
- Accenture (15,1 mlrd.).
- Pepsi (15 mlrd.).
- L'Oreal (15 mlrd.).
- American Express (15 mlrd.).
- Carrefour (15 mlrd.).
- RBC (14,9 mlrd.).
- CITI (14,6 mlrd.).
- Honda (14,6 mlrd.).