„Samsung“ iškart po „Apple“ paskelbė savo 2009 pirmojo ketvirčio finansinius rodiklius. Ataskaitoje nurodoma, kad po 2008 ketvirtojo ketvirčio bendrovės patirto nuostolio (pirmą kartą savo istorijoje) per 2009 pirmąjį ketvirtį bendrovė sugebėjo pasiekti pelno.
Per Q1 2009 Pietų Korėjos įmonė gavo maždaug 13,6 milijardų JAV dolerių pajamų, veiklos pelnas buvo 112 mln JAV dolerių ir grynosios pajamos 463 milijonų JAV dolerių. Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu šie skaičiai rodo 9% padidėjusias pajamas, 93% sumažėjusį veiklos pelną ir 72 % sumažėjusias grynąsias pajamas. Tai nėra geriausia pasiekimas, tačiau, bent jau visi skaičiai yra teigiami.
Verta pastebėti, kad bendrovės telekomunikacijų padalinio sugeneruotas pelnas buvo daugiau kaip 700 milijonų JAV dolerių, o tai yra maždaug 509% daugiau nei už praėjusį ketvirtį. Kitų padalinių rodykliai nebuvo tokie įspūdingi.
Nepaisant to, „Samsung“ teigia, jog ES rinkos sulėtėjimas tęsis, nes yra silpnas vartotojų pasitikėjimas. Besivystančių rinkų augimas taip pat lėtėja dėl nepakankamo finansavimo ir naujų abonentų augimo sulėtėjimo. Tačiau „Samsung“ tikisi padidinti 3G, išmaniųjų ir telefonų su liečiamais ekranais pardavimus Kinijos rinkoje. Jie taip pat tikisi padidinti naujų modelių skaičių ir pradeda intensyvesnę kainų konkurenciją, kas yra gera žinia galutiniam vartotojui.
„Samsung“ dar laikosi savo praėjusių metų prognozės dėl bendrosios rinkos sumažėjimo nuo 5 iki 10 %, o tai yra šiek tiek optimistiškiau, nei daugumos konkurentų, kurie numato 10% nuosmukį.