Pasaulinė IT sprendimų kompanija „Hewlett-Packard“ (HP), padidinusi pardavimus beveik 55,5 proc. ir užėmusi 16,4 proc. rinkos, sugrįžo į lyderės poziciją nešiojamųjų kompiuterių rinkoje Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regione (EMEA). Tokius šių metų antrojo ketvirčio rezultatus pateikė tarptautinė aukštųjų technologijų analizės kompanija „Canalys“.
HP nešiojamųjų kompiuterių pardavimų augimas šiuo laikotarpiu EMEA regione 11,1 proc. lenkė rinkos vidurkį, o artimiausią konkurentą – net 21 procentu.
„Vartotojai, rinkdamiesi HP nešiojamuosius kompiuterius, įtvirtino pirmaujančią mūsų poziciją rinkoje“, - sakė Alberto Bozo (Alberto Bozzo), HP Kompiuterinių produktų grupės (PSG) komercinių produktų viceprezidentas ir generalinis direktorius EMEA regione. „HP pirmavimą sustiprino pasirinkta strategija – tiekti pažangius nešiojamuosius kompiuterius už konkurencingą kainą, naudojantis plačiausiu pasaulyje partnerių tinklu“, - sakė jis.
Mantas Gabrijolavičius, HP PSG produktų vadovas Baltijos šalims, teigė, kad pastaruoju metu kompanija stiprina savo pozicijas ir šiame regione. „Toliau plečiame vieną stipriausių Lietuvoje verslo partnerių tinklą, pristatome naujus produktus, diegiame kitas inovacijas. Birželį visose Baltijos šalyse per savo partnerius pristatėme galimybę kiekvienam vartotojui susikonfigūruoti nešiojamąjį kompiuterį individualiai “, - sakė M. Gabrijolavičius.
Pasak jo, didžiausią potencialą nešiojamųjų kompiuterių rinkos augimui Lietuvoje suteikia namų vartotojai, kurie vis dažniau vietoj stacionarių kompiuterių renkasi nešiojamuosius.
Šiuo metu HP pasaulyje siūlo didžiausią nešiojamųjų kompiuterių asortimentą bei plačiausią partnerių tinklą, per kurį įsigyti norimą įrenginį gali ir verslo, ir privatūs vartotojai.
Vasario pabaigoje tarptautinės tyrimų agentūros IDC paskelbtais tyrimo duomenimis, HP užima didžiausią nešiojamųjų kompiuterių rinkos dalį pasaulyje –15,6 procentus.