2009 metais „Xerox“ planuoja atidaryti atstovybę ir Lietuvoje
Naujuoju kompanijos „Xerox“ atstovybės Baltijos šalyse vadovu tapo Borisas Dubovas, kuris iki šiol vadovavo tarptautinės kompanijos „Xerox“ darbui su partneriais Eurazijos šalyse.
Kartu su kompanijos valdymo pokyčiais įmonė taip pat planuoja restruktūrizuoti Baltijos atstovybę šalia jau veikiančio biuro Latvijoje 2009 metais atidarydama atstovybę Lietuvoje.
Pradėdamas veiklą Baltijos regione naujasis vadovas apibrėžė tokius prioritetus: sustiprinti ir išplėsti bendradarbiavimo partnerių tinklą ir ekonominio sunkmečio laikotarpiu padėti klientams optimizuoti administravimo išlaidas.
„Permainos krizės laikotarpiu visada susiję su papildoma rizika ir iššūkiais, nes rinka yra labai jautri. Tuo pačiu esu įsitikinęs, kad mano siekiai ir daugiametė darbo šiuolaikinių technologijų srityje patirtis padės „Xerox“ prekės ženklui pratęsti ankstesniais metais pradėtą kursą. Susipažinęs su kompanijos darbu, aš aukštai vertinu „Xerox“ veiklą Baltijos šalyse. Svarbiausias mūsų uždavinys – išsaugoti veiklos apimtis. Būtent todėl, vienas iš mūsų prioritetų yra santykių su esamais bendradarbiavimo partneriais stiprinimas ir tolesnis šio tinklo plėtojimas“, - tvirtino B. Dubovas.
Kalbėdamas apie šalia kompanijos valdymo pokyčių šiais metais planuojamą atidaryti „Xerox“ atstovybę Lietuvoje, jis sakė:“ tai neabejotinai žingsnis į priekį, nes anksčiau „Xerox“ daugiau orientavosi į veiklą Latvijoje ir Estijoje, o Lietuva mums buvo tik viliojanti ir perspektyvi. Manau, kad dabar yra tinkamas laikas rinkos pozicijų Lietuvoje stiprinimui ir nežiūrint laikinų sunkumų šį laiką vertinu kaip galimybę, kai geriausius šansus turi stipriausiems ir drąsiems rinkos žaidėjams“.
Poreikis – išlaidų mažinimas
Vertindamas rinką ir jos paklausą, B. Dubovas pabrėžė, kad šiandien aiškiai juntama tendencija rinktis biuro įrangą, kuri optimizuoja administravimo išlaidas ir „Xerox“ uždavinys – teikti profesionalius patarimus ir sprendimus, kaip teisingai tai padaryti.
„Laikotarpiu, kai kiekviena įmonė analizuoja savo pajamas ir išlaidas, svarstydama, kaip dar labiau optimizuoti išlaidas, „Xerox“ ir mūsų partnerių uždavinys pasiūlyti sprendimus, kaip būtų įmanoma šias išlaidas sumažinti. Reikia pripažinti, kad palyginus daug įmonių, dirbančių įvairiose srityse: gamybos, telekomunikacijų, transporto, finansų, konsultavimo, o taip pat valstybės valdymo įstaigos ne visada supranta, kad administracinių išlaidų naštą pirmiausia sukuria pasenusi arba realių poreikių neatitinkanti techninė įranga, o biuro technikos atnaujinimas atsiperka ir ne tik dabar, bet ir ilgalaikėje perspektyvoje“, - pabrėžė B. Dubovas.
Žymiai svarbiau, kad naujos kartos spausdinimo įrenginiai turi papildomų funkcijų. Galima nustatyti įvairius apribojimus vartotojams(pavyzdžiui, spausdinimo apimties ir kopijavimo apribojimai), specialių kortų pagalba galima kontroliuoti vartotojų veiksmus – tai realu, skirtingai nuo menamo spausdintuvų kasečių taupymo ir leidžia valdyti kaštus. „Xerox“ pasiūlymų asortimente taip pat yra įvairios technologijos ir šakinės naujovės, kurie atitinka konkretaus kliento poreikius, pradedant nuo paprastų spausdinimo įrenginių ir skenavimo ir baigiant daugiafunkciniais įrenginiais, kurie atlieka daug biuro poreikiams reikalingų funkcijų.