„Omnitel“ per pirmąjį 2009 metų ketvirtį uždirbo 182 mln. litų - 26,8 proc. mažiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Kaip skelbia bendrovė, tai lėmė daugelis priežasčių, tačiau pagrindinės iš jų buvo dvi: dėl ekonomikos recesijos, pasikeitusios mokestinės sistemos bei pasibaigusio mokesčių lengvatos taikymo daugiau nei perpus, palyginti su pirmuoju 2008 metų ketvirčiu, sumažėjo nešiojamųjų kompiuterių bei mobiliųjų telefonų pardavimai, o dėl pernai ypač sumažėjusių mobiliojo ryšio paslaugų kainų ir tarptautinio vartojimo recesijos praėjusį ketvirtį 20 proc. mažiau uždirbta iš reguliaraus mokėjimo paslaugų.
Optimizavus veiklą, „Omnitel“ 2009 metų pirmąjį ketvirtį pavyko pasiekti planuotą, tokią pačią kaip visos grupės, EBITDA maržą. 2009 metų pirmąjį ketvirtį ji buvo 32,4 proc. (tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu - 39,09 proc.).
„Omnitel“ paslaugų vartojimas šiuo recesijos laikotarpiu, palyginti su 2008 metų pradžia, išaugo penktadaliu.
Bendrovės klientų skaičius per metus augo. 2009 metų pirmąjį ketvirtį „Omnitel“ turėjo 2 mln. 2 tūkst. aktyvių vartotojų, tuo tarpu tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu - 1 mln. 987 tūkst. vartotojų.