Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 133,4 mln. litų – tai yra 1 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Lyginant su 2008 m. pirmuoju ketvirčiu, pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) padidėjo 9,9 proc. iki 49,2 mln. litų.
„Dėl suvienodėjusios mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybės kaina tampa pagrindiniu klientų pasirinkimo kriterijumi. Tą rodo ir „Tele2“ vartotojų skaičiaus didėjimas, todėl „Tele2“ ir toliau siūlys palankiausias sąlygas klientams“, – teigė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Jis atkreipė dėmesį, kad „Tele2“ vienintelė iš nuosavą tinklą turinčių mobiliųjų operatorių šiemet nekeitė savo įsipareigojimų vartotojams: bendrovė neperžiūrėjo sutarčių su esamais klientais ir savo sąskaita jiems kompensuoja išaugusį pridėtinės vertės mokestį.
„Metų pradžioje susidūrėme su daugeliu iššūkių – smunkančia ekonomika, išaugusiais mokesčiais, nepalankiais reguliatoriaus sprendimais ir agresyvia konkurencine aplinka. Nepaisant to, sugebėjome toliau gerinti verslo rodiklius neblogindami sąlygų savo klientams; tai dar kartą patvirtina mūsų, kaip mažų kaštų įmonės, verslo modelio sėkmę“, – akcentavo P.Masiulis.
Sparčiausiai šių metų pirmąjį ketvirtį augo „Tele2“ verslo klientų skaičius – palyginus su praėjusiais metais šįmet jų padaugėjo 10,8 proc. iki 86,6 tūkstančių. Iš viso „Tele2“ paslaugomis pirmojo ketvirčio pabaigoje naudojosi 1,916 mln. klientų arba 4,6 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
2009 metais „Tele2“ ketina toliau aktyviai investuoti į ryšio infrastruktūrą ir paslaugų kokybės gerinimą. Vien per pirmuosius 2009 m. mėnesius „Tele2“ Lietuvoje į tinklo plėtrą investavo 13 mln. litų.