Ryšių reguliuotojas nepriėmė nė vieno sprendimo dėl plačiai nuskambėjusių bendrovės „Omnitel“ ginčų su jos klientais. Operatorius tiesiog susitaiko su abonentais ir ginčų procedūros nutraukiamos. Prognozės, kad „Omnitel“ su savo nepatenkintais klientais teks aiškintis teismuose, neišsipildė, rašoma „Verslo žiniose“.
Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) balandį tikėjosi priimti pirmus sprendimus ginčuose tarp „Omnitel“ ir jos vartotojų, kurie skundėsi bendrovės nuo kovo 15 d. vienašališkai įvesta nauja kainodara.
„Tačiau sprendimai priimti nebus, nes šalys susitaikė ginčo nagrinėjimo metu, „Omnitel“ patenkino vartotojų reikalavimus ir procedūros buvo nutrauktos“, – VŽ informavo Vygantas Vaitkus, RRT Teisės taikymo skyriaus vedėjas.