Didžiausias virtualus ryšio operatorius Lietuvoje EUROCOM prekybos centre „Akropolis“ (Ozo g. 25, Vilniuje) šiandien atidarė naująjį prekybos ir klientų aptarnavimo skyrių, kuriuo bus siekiama bendrovės paslaugas pristatyti didesniam žmonių skaičiui.
EUROCOM rinkodaros vadovės Dianos Cilciūtės-Zaleckienės teigimu, atstovybė prekybos centre yra puiki rinkodaros priemonė, leidžianti pristatyti įmonės teikiamas paslaugas tiesiogiai vartotojams. Jų dėmesį patrauks ir moderniais elementais pasižyminti prekybos skyriaus išvaizda.
„Esame pirmasis Lietuvoje virtualus ryšio operatorius, žengiame priešakyje ir kitose srityse, todėl naujojo salono išvaizdai pasirinkome būtent modernumo simboliką“, - teigė D.Cilciūtė-Zaleckienė.
Pasak jos, bendrovė nuo savo veiklos pradžios jau tapo gerai žinoma verslo klientų tarpe, o atidarius prekybos skyrių „Akropolyje“ bus siekiama toliau stiprinti pozicijas ir privačių klientų sektoriuje.
EUROCOM rinkodaros vadovės teigimu, atidarymo proga „Akropolio“ lankytojai bendrovės klientais galės tapti ypatingomis sąlygomis – jiems bus pasiūlytas specialus mokėjimo planas, numatantis vienodą 35 centų mokestį už pokalbio minutę bet kuriuo paros metu, į visus Lietuvos tinklus.
Trumposios žinutės naujiesiems klientams kainuos 15 centų, o mobiliuosius telefonus bus galima įsigyti vos už vieną litą.
Naujajame prekybos ir klientų aptarnavimo skyriuje bus galima užsisakyti fiksuoto bei mobiliojo ryšio paslaugas, bus teikiamos profesionalios konsultacijos, prekiaujama telefonais ir jų aksesuarais.