„Yahoo“ ir „Microsoft“ kompanijos, praeitais metais nesėkmingai vedusios derybas dėl susijungimo ir partnerystės, atnaujino šią diskusiją, tik šį kartą deramasi dėl reklamos.
Kaip teigia asmuo, atsisakęs viešinti savo vardą, abi pusės, kurios buvo nurimusios po to, kai sausį Carol Bartz buvo paskirtas naujuoju „Yahoo“ generaliniu direktoriumi, atnaujino bendravimą praeitą savaitę, kai Carol Bartz susitiko su Steven A. Ballmer – „Microsoft“ generaliniu direktoriumi. „Yahoo“ ir „Microsoft“ atsisakė komentuoti šį pranešimą.
Naujosios derybos yra pradinėje stadijoje ir, žinoma, susitarimas gali ir neįvykti. Šios derybos susijusios su galima reklamine partneryste, pagal kurią „Microsoft“ parduotų paieškos reklamas „Yahoo“, o „Yahoo“ – ekrano reklamas „Microsoft“.
Po to, kai kalbos apie susijungimą ir partnerystę nurimo, „Microsoft“ tęsė solidžias investicijas į savo paieškos verslą, kad galėtų sėkmingiau konkuruoti su „Google“. Viena iš investicijų – pačių geriausių paieškos sistemų kūrėjų, kurie anksčiau dirbo „Yahoo“, įdarbinimas, įskaitant Qi Lu, kuris dabar yra atsakingas už visą „Microsoft“ internetinį verslą bei paiešką.
„Microsoft“ paskutinių metų tyrimų ir diegimų investicijų rezultatai turėtų pasirodyti šią vasarą, nes kompanija tuo metu planuoja paleisti atnaujintą savo paieškos sistemą. „Microsoft“ valdžia yra optimistiškai nusiteikusi dėl naujosios paslaugos galimybių, tačiau jie pripažįsta, kad tai neišspręs pagrindinių šiandienos problemų varžantis su „Google“: „Microsoft“ auditorija ir jų reklamuotojų pagrindas yra mažytis, liginant su „Google“, todėl kompanija gauna mažesnes įplaukas.
Ši galima „Microsoft“ ir „Yahoo“ partnerystė galbūt sukurtų dar galingesnį antrą pagal dydį „Google“ konkurentą.