Krentant reklamos kainoms ir mažėjant jos kiekiams, didžiausi interneto skelbimų portalai pradėjo kovą dėl tų litų, kuriuos galima surinkti iš vartotojų už dedamus skelbimus ar papildomas paslaugas.
UAB „Plius.lt“ kreipėsi į Konkurencijos tarybą, kad išsiaiškintų, ar konkurentas „skelbiu. lt“, kurį valdo įmonė „Diginet LT“, nemeluoja vartotojams, kad yra didžiausias skelbimų portalas šalyje, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“. Konkurencijos tarnyba aiškinasi, ar yra pagrindas pradėti tyrimą.
„Diginet LT“, valdanti „skelbiu. lt“, pagarsino, jog kovą jų lankomumas išaugo 12 proc. ir portalą aplankė trečdalis Lietuvos interneto vartotojų.
Ekspertai tokius žingsnius vertina kaip mėginimą pritraukti pavienius lankytojus, kurie pasiryžę sumokėti kelis litus už skelbimo įdėjimą ar geresnę jo poziciją.