„Yahoo“ yra vienas iš populiariausių, jei ne pats populiariausias prekinis ženklas interneto rinkoje, už kurį pernai buvo siūloma daugiau nei 40 milijardų JAV dolerių. Atėjus sunkmečiui, kompanija ėmėsi veikti, šiek tiek pakeitė valdybos narių sudėtį, tačiau didžiausi pasikeitimai tik artėja. Kompanija nusprendė į savo valdomus portalus diegti socialinius tinklus, panašiai kaip „Facebook“ ar „MySpace“, taip pasiūlydama savo lankytojams bendravimo galimybę, nesirenkant konkurentų paslaugų. Ką tai reiškia? „Viskas po ranka“ idėją.
Kompanijos siekis yra suprantamas – didinti lankytojų skaičių bei taip adekvačiai didinti gaunamus pajamų srautus. Ir iš tiesų, kompanija pastaruoju metu aktyviai diegia naujas funkcijas bei kuria akivaizdžiai matomus ryšius tarp kitų kompanijos svetainių, kurių net nežinojo ištikimieji Yahoo lankytojai. Kompanijos atstovai teigė, kad beveik pusė Yahoo vartotojų nesinaudoja, ar nežino, kitų bendrovės produktų ir paslaugų, kurias kompanija siūlo. Tad kompanijos siekis, anot Deivido Filo, „Yahoo“ įkūrėjo, vartotojus supažindinti su šiomis jiems naujomis galimybėmis.
Sunku pasakyti, kaip aktyvūs lankytojai reaguos į „Yahoo“ socialinio tinklo idėją, ar ji išvis ims staiga populiarėti, kaip tai buvo ir vis dar yra minėtų „Facebook“ ir „My Space“ atveju. Jei visgi kompanijai pavyktų, ji gali pritraukti reklamdavių dėmesį bei padidinti pajamų skaičių.