„Facebook“ šiuo metu išbando gana įdomų būdą, padėsiantį savo nariams parodyti dėkingumą už draugų atnaujinimų kokybę – jie galės paskirti kreditų. Kaip teigia Chris Matyszczyk, „CNET Blog Network“ narys, bet ne „CNET“ darbuotojas, tai bus „varvanti pajamų srovė“. Idėja yra ta, kad jei nuspręsite, jog tam tikras elementas nusipelnė jūsų pagyrimo, jūs galėsite padovanoti tam tikrą skaičių kreditų. Jūs privalote skirti pinigų, kad parodytumėte savo meilę. 100 kreditų kainuoja 1 dolerį. Pasaulyje, kuriame visi siekiame parodyti nors truputį meilės kiekvienam iš 5 000 draugų (neturi 5 000 draugų? Koks nepilnavertis tu esi!), atrodo gana žavu. Ir „Facebook“ nori užsidirbti šiek tiek pinigų iš mūsų poreikio suteikti draugams malonumą. „Facebook“ pabrėžia, kad tai nėra lenktyniavimas, o tik tikros ir nuoširdžios meilės parodymas.
Kreditų skaičius aiškiai pasirodys tik tada, kai nuspręsite keletą jų kažkam paskirti. Jų nerasite savo profilyje ir niekada nematysite, kiek kreditų žmonės davė už tam tikrą elementą. „Cinikas, slypintis manyje, daro prielaidą, kad už viso to slepiasi reklama“, - rašo Chris Matyszczyk. „Facebook“ bando pateikti tokio skaidrumo informaciją, kurią reklamuotojai galėtų priimti kaip tikrą. Negalėjimas viešai matyti kreditų skaičiaus rodo, kad niekas negali turėti įtakos kitų nuomonei. Tai taip pat reiškia, kad „Facebook“ galės nustatyti, kas žmones labiausiai traukia ir tada pradėti kurti pardavimo vaizdinius. „Facebook“ sako, kad tam tikru momentu gali būti atskleistas atnaujinimų sąrašas, už kurį žmonės gauna kreditus, bet, galimas daiktas, be tikslaus surinktų kreditų skaičiaus. „Pertvarkymo metu priėmęs kai kurias socialinio tinklo „Twitter“ savybes, „Facebook“ dabar prašo pasirausti savo kišenėje“, - rašo Chris Matyszczyk.