Telekomunikacijų bendrovės „Teo LT“ klientai kartu su sąskaitomis už paslaugas gavo ir pranešimus, kad nuo balandžio vėluojantys atsiskaityti mokės ne tik delspinigius, bet ir skolos administravimo mokestį. Privatiems klientams, vėluojantiems daugiau nei 7 kalendorines dienas, šis mokestis bus 5 Lt, verslo klientams – 40 Lt.
„Naujasis mokestis yra prevencinio pobūdžio. Pastebime tendenciją, kad klientai yra linkę atidėti mokėjimą ir pažeisti sutartyse nustatytus terminus nepaisant to, kad susimokėti už paslaugas reikia per pakankamai ilgą laiko tarpą – 30 dienų“, – DELFI sakė „Teo LT“ atstovas spaudai Antanas Bubnelis.
Jo teigimu, siekiant, kad dabartinėje situacijoje nedidėtų skolininkų skaičius, imtasi papildomų priemonių primenant ir informuojant klientus apie jų įsiskolinimus skambučiais, laiškais ir kitais būdais.
„Šios priemonės kainuoja, tad naujuoju mokesčiu ketiname padengti bent dalį šių sąnaudų. Tačiau labai tikimės, kad taikyti šį mokestį teks kuo rečiau, o visi klientai už suteiktas paslaugas susimokės laiku“, – kalbėjo A. Bubnelis.