Interneto monitoringo specialistai „NCC Group Site Confidence“, remdamiesi atliktu tyrimu, teigia, kad tinklapių prastovos ekonomikos nuosmukio metu trukdo internetinei prekybai augti.
Tyrimas rodo, kad 88% transakcijų, atliktų didžiausių D. Britanijos internetinių parduotuvių nuo sausio 1 iki kovo 17 dienos, susidūrė su problemomis. Patikrinti tinklapiai negalėjo atlikti transakcijų vidutiniškai 3,75% testuojamo laiko, o tai yra lygu 68 valandoms.
„Klientai plūsta į tinklapius ieškodami produktų kainų ir norėdami patogiai apsipirkti, tačiau įmonės vis dar nesupranta, kaip svarbu yra išvengti klaidų, dėl kurių prarandami klientai, - kalbėjo Bob Dowson, „NCC Group Site Cofidence“ prezidentas. – Tinklapių funkcionavimo problemos daro įtaką kompanijų įplaukoms ir reputacijai, bei nusiunčia klientus į plačias konkurentų rankas, kurie yra tik už vieno mygtuko paspaudimo. Prieinamumas ir greitis turėtų būti pagrindiniai prekybininkų kriterijai, leidžiantys maksimizuoti pardavimus, tačiau šiuo metu daugiau rūpinamasi brangiais domenais ir prabangia „Web 2.0“ technologija“.