Per paskutinius metus asmeninių kompiuterių (PC) pardavimai augo 22 proc., tuo tarpu „Mac“ („Apple“) kompiuterių augimas - 16,7 proc. Nors ir apyvarta augo sparčiai, tačiau grynasis pelnas nėra toks jau džiuginantis: PC augimas – 1,4 proc., o „Mac“ patyrė net 23,3 proc. smukimą – praneša eStandard.com
Be abejonės tokį didžiulį skirtumą nulėmė kaina, kuri yra pagrindinis „Windows“ pranašumas. Ištikus ekonominei recesijai, žmonės labiau taupo, todėl ir perka minėtus asmeninius kompiuterius.
Kita priežastis galėtų būti ta, jog „Apple“ dar nėra įžengusi į sparčiai augančią „netbooks“ (mažųjų nešiojamųjų kompiuterių) rinką.
Tačiau rinkodaros specialistai siūlo nepamiršti ir reklamos galios. Brangi reklaminė kampanija „I’m a PC“, kuri buvo platina autobusų, metro stotyse ir net Times Square sulaukė didžiulės sėkmės ir efektyvumo.