Prieš porą dienų kompanijos „Microsoft“ atstovai pranešė, jog nuo šių metų gruodžio 31 dienos bus uždaryta „adCenter Analytics“ sistema. Pranešime, kuris buvo skirtas visiems šios sistemos naudotojams, „Microsoft“ siūlė artimiausiu metu pradėti naudotis sistemomis, kurias siūlo „Google“ (Google Analytics) ir „Yahoo“ (Yahoo! Web Analytics).
„adCenter Analytics“ yra analizės paketas, naudojantis „DeepMatrix“ platformą ir skirtas tinklapių kūrėjams. „Microsoft“ nusipirko šį projektą dar 2006 metais ir pritaikė jį savo poreikiams. Pradžioje tai buvo atskiras projektas, bet vėliau tapo „adCenter“ tinklo dalimi.
„Microsoft“ nepraneša konkrečių „adCenter“ uždarymo priežasčių, o kompanijos pateikiama informacija yra labai neaiški. Beje, „adCenter Analytics“ kūrėjai pranešė, jog šia sistema bus galima laisvai naudotis iki šių metų pabaigos. Per šį laikotarpį reikia būtinai išsaugoti visus esamus duomenis, nes priešingu atveju jie bus tiesiog prarasti. Iki paskutinės dienos veiks ir techninė pagalba elektroniniu paštu.
Kompanija „Vole“, kuri pardavė šį projektą „Microsoft“ teigia, jog buvo būtina jį vystyti kaip atskirą profilinę sistemą, o ne kaip sudedamąją dalį vieno didelio projekto. Kaip ten bebūtų, jau yra galutinai nutarta, jog „adCenter Analytics“ sistema bus uždaryta.