Viena skaitmeninės elektronikos rinkos lyderių UAB „BMS Megapolis“, atsižvelgdama į ekonominiu sunkmečiu besitraukiančią rinką, koreguoja prekybos tinklo plėtros strategiją. Per pastaruosius metus 30 proc. sumažinusi darbuotojų skaičių ir atlikusi kitas veiklos optimizavimo priemones, bendrovė plečia pelningų parduotuvių skaičių ir atsisako nerentabilių prekybos taškų.
„Pertvarkę ir išplėtę prekių asortimentą, orientuojamės tik į rentabilias, didelius klientų srautus sutraukiančias parduotuves. Tuo pačiu uždarome kelias nepelningas parduotuves. Manome, kad šie žingsniai, taip pat jau atliktos veiklos optimizavimo priemonės leis bendrovei šiuos visai rinkai sudėtingus metus baigti pelningai“, – pabrėžė UAB „BMS Megapolis“ direktorius Audrius Norus.
Šiemet „BMS Megapolis“ uždarė vieną parduotuvę Rygoje ir vieną Kaune, dar vieną Vilniuje planuojama uždaryti artimiausiu metu. Tuo pačiu metu plečiamas rentabilių parduotuvių tinklas. Lapkritį Vilniaus prekybos centre „Panorama“ duris atvėrė 1000 kv. m ploto „BMS Megapolis“, kuris šiuo metu pagal apyvartą yra vienas pirmaujančių visame 15 parduotuvių prekybos tinkle. Prieš savaitę naujajame Šiaulių „Akropolyje“ duris atvėrė 1700 kv. m ploto „BMS Megapolis“.
Optimizuodama veiklos sąnaudas, „BMS Megapolio“ bendrovė dar nuo 2008 m. kovo pradėjo mažinti darbuotojų skaičių. Š.m. vasario pabaigoje „BMS Megapolio“ kolektyvą sudarė 370 žmonių (prieš metus – 540). Daugiau nei 95 proc. bendrovę palikusių žmonių buvo išmokėtos išeitinės kompensacijos. Vien š.m. sausį ir vasarį išlaidos šioms kompensacijoms viršijo 200 tūkst. Lt.
Veiklos optimizavimo priemonės ir plėtros pertvarka „BMS Megapolio“ tinklui leido kiek amortizuoti visoje rinkoje fiksuojamą didžiulį nuosmukį. Vienos didžiausių Baltijos šalių elektronikos įrangos didmenininkių bendrovės „Acme kompiuterių komponentai“ direktoriaus Regimanto Buožiaus teigimu, skaitmeninės elektronikos rinka Lietuvoje per pirmuosius du mėnesius, palyginti su 2008 metais, susitraukė apie 50 procentų. Tuo tarpu prekybos tinklo „BMS Megapolio“ pardavimai sausio-vasario mėnesiais smuko 38 proc. iki 19,5 mln. litų.
Suefektyvinusiai veiklą bendrovei pavyko stabilizuoti pajamų ir sąnaudų santykį – preliminariais duomenimis, vasario mėnesį UAB „BMS Megapolis“ iš pagrindinės veiklos uždirbo nedidelį pelną.