Praeitais metais „Google“ patraukė 16,6% Kinijos paieškos sistemų naudotojų (2007 metais turėjo 14,3% rinkos), teigia Kinijos domenų registro centras. Tuo tarpu „Baidu“, atsidariusio 2000 metais ir sunkiai dirbusio, kad užimtų lyderio poziciją namų rinkoje, dalis išaugo daugiau nei dviem procentiniais punktais ir praeitais metais siekė 76,9%.
Kinija 2008 metų pabaigoje turėjo 298 milijonus interneto vartotojų - daugiau nei bet kuri kita valstybė.
„Google“ dėjo daug pastangų vartotojų dalies didinimui. „Kinijoje „Google“ priėmė daug teisingų sprendimų, tiesiog situacija tokia, kad yra ribota rinkos dalis, kurią jie gali gauti“, - sakė Mark Natkin, „Marbridge Consulting“ Pekine direktorius.
„Baidu“ yra lengvai atpažįstamas kiniškas pavadinimas, o „Google“ tik 2006 metais pristatė vietinei rinkai pritaikytą variantą „Gu ge“, reiškiantį „slėnio daina“. Tačiau šis vardas ne itin prigijo; angliškasis pavadinimas liko populiaresnis tarp miesto gyventojų.
„Yra stiprus suvokimas, kad „Google“ yra užsienio prekinis ženklas, užsienietiška paieškos sistema, o „Baidu“ yra namų produktas, - kalbėjo Mark Natkin. - „Vartotojai dėl šios priežasties labiau mėgsta „Baidu“.
Kai kurie analitikai pažymi, kad „Baidu“ patraukia daugiau vartotojų, ieškančių nemokamų MP3 failų parsisiuntimo galimybių. „Google“ praeitais metais išleido nemokamą muzikos paieškos paslaugą registruotoms dainoms, bet ribotas pasirinkimas atbaidė naudotojus.
2008 metais „Baidu“ taip pat daugiau išlaikė ištikimų vartotojų: „Google“ išsaugojo apie 80%, „Baidu“ – 96%.
„Yahoo“ rinkos dalis praėjusiais metais krito iki 1,6%.