Tarptautinė skaitmeninės rinkodaros kompanija „TradeDoubler“ Europoje pristato atnaujintą integruotų produktų ir paslaugų paketą. Strateginis žingsnis leis tiksliau atliepti augančius klientų skaitmeninės rinkodaros poreikius, o integruoti produktai ir paslaugos leis optimaliai naudoti rinkodaros biudžetų lėšas, pasiekti geriausius rezultatus.
Į konkrečius rezultatus orientuotų bendrovės paslaugų paketas dabar turi bendrą struktūrą, visos sudedamosios dalys pritaikytos skaitmeniniams kanalams. Į paketą pateko ir paieškos rinkodaros paslaugos „td Search“.
„td Search“ siūlo aukščiausius rinkos standartus atitinkantį mokėjimų-už-paspaudimus (angl. pay-per-click, PPC) kampanijų valdymą paieškos sistemose. Tai įmonėms atvers PPC galimybes, pasitelkiant kvalifikuotus reklamos paieškų sistemose specialistus, padės užtikrinti puikius vykdomų paieškos kampanijų rezultatus.
Naujas paslaugų paketas apima partnerysčių programas, paieškos rinkodarą, vaizdinės reklamos ir pardavimų skatinimo kampanijas, skirtingų elektroninės žiniasklaidos priemonių valdymo technologijas ar susijusias su paieškos sistemomis. Visapusiškas integruotų paslaugų rinkinys, naudojantis bendrą technologinę platformą, suteiks „TradeDoubler“ klientams holistinį veiklos vaizdą, padės lengvai optimizuoti veiksmus skaitmeninėje erdvėje.
Renatas Jakubonis, „TradeDoubler“ atstovybės Lietuvoje vadovas, sakė: „Atnaujintas pasiūlymų paketas klientams Lietuvoje leis aiškiau ir paprasčiau vykdyti integruotas bei į konkrečius rezultatus orientuotas skaitmeninės rinkodaros kampanijas. Galimybė efektyviai valdyti ir optimizuoti visas reklamos kampanijas vienoje platformoje – didžiulis privalumas, didinantis investicijų į reklamą grąžą. Derindami konsultantų žinias, reklamos tinklo pasiekiamumą ir technologijas toliau stipriname „TradeDoubler“ išskirtinumą – puikius kampanijų internete rezultatus“.