2008 metais „Konica Minolta Baltia“ savo veiklą sukoncentravo aukštesniojo segmento spalvoto lazerinio spausdinimo įrenginių pardavimams. Pasirinkta strategija, lanksti kainų politika, klientų poreikių analizė ir jų pasitikėjimas „Konica Minolta“ gaminiais, jų techniniu aptarnavimu pilnai pasiteisino.
Net lėtėjančios ekonomikos sąlygomis buvo išlaikytas smulkios biuro technikos pardavimų lygis bei pasiekti geresni rezultatai aukštesnio segmento spalvinės technikos pardavimuose. Tarptautinės rinkos tyrimų agentūros IDC 2008 m. duomenimis „Konica Minolta“ Lietuvoje pagal spalvinių lazerinių spausdintuvų pardavimų apyvartą užėmė 40,2 proc. rinkos. Tokiu būdu ji aplenkė savo pagrindinius konkurentus „Samsung“ ir pirmą kartą savo veiklos istorijoje HP.
Sėkmingus rezultatus užtikrino ir tai, kad „Konica Minolta Baltia“ savo techniką Lietuvoje parduoda ne tik per IT partnerių prekybos tinklą, bet ir savo salonus, esančius didžiausiuose Lietuvos miestuose. Ypač geri rezultatai buvo pasiekti naujos spalvinių spausdintuvų „bizhub“ serijos pardavimuose.
„Konica Minolta“ taip pat sustiprino savo pozicijas greitaeigių spalvinio spausdinimo sistemų srityje, 2008 metais pardavusi 8 spalvinio spausdinimo sistemas.