2008 metais „Schneider Electric“ grupės pardavimai visame pasaulyje pasiekė 18,3 mlrd. eurų apyvartą, tai yra 5,8 proc. daugiau nei 2007 m., kai apyvarta buvo 17,3 mlrd. eurų. Apyvartos didėjimą nulėmė stipri kompanijos kainodara bei pramonės augimas.
„Praėjusiais metais Lietuvoje „Schneider Electric“ daugiausiai pardavė žemos įtampos produktų, automatizacijos komponentų, pramonės įrangos, vidutinės įtampos ir elektros paskirstymo produktų“, - sakė „Schneider Electric Lietuva“ generalinis direktorius Aleksandras Ovčiarov.
Pasak A.Ovčiarov, „Schneider Electric“ tikisi, kad nepaisant ekonominės krizės finansiniai rezultatai nesikeis ir šiais metais, nes kompanija siūlys klientams elektros gaminius ir paslaugas atitinkančias šių dienų poreikį.
„Šiais metais „Schneider Electric“ didžiausią dėmesį skirs energijos taupymo sprendimų vystymui ir tobulinimui, kurie padės efektyviai naudoti bei valdyti energiją. Ekonominės krizės laikotarpiu taupymas tampa ypač aktualus, todėl vis didesnį susidomėjimą jaučiame nauja mūsų kompanijos teikiama energijos audito paslauga. Atlikę energetinę ūkio analizę, specialistai pasiūlo sprendimus ir priemones, mažinančias energijos vartojimą, o tuo pačiu sumažėja ir sąskaitų dydis. Energijos audito paslauga paprastai atliekama dideliuose pramoniniuose pastatuose, prekybos centruose. Norintiems sumažinti sąskaitas už suvartotą energiją gyvenamųjų namų savininkams, „Schneider Electric“ taip pat siūlo platų energiją taupančių produktų asortimentą“, - sakė A. Ovčiarov.
„Schneider Electric“ siekdama sustiprinti savo pozicijas ekoniminės krizės laikotarpiu, 2009-2011 metams, sukūrė strategiją pavadinta „One“. Svarbiausi šios programos principai – klientų poreikių tenkinimas ir darbuotojų ugdymas. „Schneider Electric“ sieks pateisinti klientų lūkesčius, teikdama energijos efektyvumą didinančius sprendimus, stiprins savo įtaką augančiose ekonomikose, bei stengsis supaprastinti kompanijos vidinę struktūrą ir veiksmus.
„Ekonominė krizė yra ir galimybių metas. Tai laikas, kai gali sukurti tvirtus ryšius su pagrindiniais partneriais ir klientais, pelnyti jų lojalumą sudarant optimaliausią kainų struktūrą bei siūlant poreikį atitinkančius produktus bei profesionalias paslaugas. Mes tikimės, kad nuolatinis bendravimas su klientais ir jų lūkesčių supratimas padės mums sukurti abipusiai naudingus ryšius,“ – sako A.Ovčiarov.