Intelektualius informacinių technologijų (IT) sprendimus diegianti įmonė „Blue Bridge“ tapo pirmąja oficialia vienos didžiausių pasaulinių kompanijų „Kingston“ sisteminės atminties (RAM) įrangos priežiūros partnere darbui su verslo klientais Lietuvoje.
„Iki šiol Lietuvos rinkoje „Kingston“ įrangą platindavo tik keli atstovai, o jai sugedus, pats klientas turėdavo atnešti įrangą platintojui, kuris atminties įrenginius veždavo į artimiausią gamintojo atstovybę Latvijoje. Nuo šiol serverio atminties gedimo atveju klientai galės kreiptis tiesiai į mūsų specialistus“, – teigia bendrovės „Blue Bridge“ pardavimų ir marketingo direktorius Dalius Butkus.
Kompanija „Kingston“ kuria, gamina bei platina atminties modulius ne tik serveriams, kuriuos aptarnauja bendrovė „Blue Bridge“, bet ir stacionariems bei nešiojamiems kompiuteriams, spausdintuvams, mobiliesiems telefonams, skaitmeninėms kameroms, MP3 grotuvams bei „flash“ atmintines skaitmeniniams PDA įrenginiams. Pastaruosius, kaip ir anksčiau, aptarnauja įrangos platintojai.
Pasak D. Butkaus, bendrovė „Blue Bridge“, pradėdama teikti „Kingston“ sisteminės atminties (RAM) įrangos priežiūros paslaugą, šalies rinkai siekia pasiūlyti kuo daugiau gamintojų įrangos techninės priežiūros paslaugų. Bendrovės klientų aptarnavimo centras jau turi sukaupęs didžiulę patirtį ir kompetenciją, teikdamas tokių garsiausių gamintojų kaip „Hewlett-Packard“ (HP), „IBM“, „Lenovo“, „SST“ („Tempest“ įrangos), „Cisco“ įrangos garantinės ir pogarantinės priežiūros paslaugas.
„Mūsų techninio centro specialistai teikia paslaugas tiek priimdami įrangą techniniame centre, tiek vykdami į kliento biurą. Kritinėms klientų IT sistemoms siūlome 24 valandų per parą, 7 dienų per savaitę priežiūrą. Taip pat mūsų techninis centras įmones gali konsultuoti dėl turimos įrangos atnaujinimų ir juos įdiegti, tokiu būdu sumažinant pogarantinio aptarnavimo kaštus bei prailginant įrangos naudojimo laiką“, – teigia bendrovės „Blue Bridge“ pardavimų ir marketingo direktorius.