Naujos kartos informacinių sistemų kūrėja „Exigen Services Lietuva“ tapo pirmąja kompanija Lietuvoje, įdiegusia „TickIT“ – tarptautinį ISO pagrindu specialiai IT įmonėms sukurtą kokybės standartą. Tai reiškia, jog jį įgijusi kompanija laikosi geriausios vadybos praktikos reikalavimų.
„TickIT“ apima organizacijų programinės įrangos kokybės vadybos sistemų vertinimą ir sertifikavimą pagal ISO 9001. Pasak kompanijos atstovų, minėta vadybos sistema atveria platesnes verslo galimybes, suteikia konkurencinį pranašumą rinkoje bei leidžia dalyvauti stambesnių ir įvairesnių projektų konkursuose.
„Aukšta produktų kokybė visada buvo vienas iš pagrindinių mūsų įmonės prioritetų. Nuo pat biuro Lietuvoje atsiradimo kūrėme vidinius kokybės standartus, kėlėme aukštus reikalavimus savo procesams ir produktams. Audito metu nepriklausomi ekspertai patvirtino, jog finansų bei laiko investicijos į kokybės ir procesų tobulinimą pasiteisino, – teigia UAB „Exigen Services Lietuva“ vadovas Tomas Vaičiūnas.
Anot jo, įdiegę „TickIT“ standartą „Exigen Services Lietuva“ darbuotojai aukštai užkėlė kokybės kartelę ne tik sau, bet ir kitoms IT įmonėms mūsų šalies rinkoje.
„Tai yra pirmasis atvejis, kai Lietuvos įmonės kokybės vadybos sistema sertifikuojama pagal „TickIT“ schemos reikalavimus. Atlikus auditą nustatyta, jog tirtų procesų kokybė yra aukšta, o „Exigen Services Lietuva“ veikla vykdoma pagal „TickIT“ modelio reikalavimus, – teigė Peter Coady, specialiai iš Didžiosios Brirtanijos atvykęs, kompanijos „Lloyd‘s Register Quality Assurance“ vyriausiasis auditorius.
„TickIT“ – tarptautinis programinės įrangos pramonės kokybės vadybos orientyras. Ši iniciatyva pradėta įgyvendinti suvokus, jog ISO 9001 yra pernelyg apibendrintas ir sunkiai pritaikomas programinės įrangos pramonėje. Didžiosios Britanijos Prekybos ir pramonės valdybai inicijavus šalies vyriausybė įpareigojo Didžiosios Britanijos kompiuterių organizaciją (BCS) sukurti „TickIT“ iniciatyvą ir jai vadovauti.