Informacinių technologijų bendrovė „Komparsa“ tapo „Lenovo“ garantiniu centru ir nuo vasario mėnesio teikia garantines „Lenovo“ kompiuterinės įrangos priežiūros paslaugas.
„Šiuo metu taisysime nešiojamus ir stalinius kompiuterius, o ateityje aptarnaujamos įrangos spektras plėsis“, - sako UAB „Komparsa“ direktorius Ramūnas Petrošius.
Pasak IBM Globalių Technologinių Paslaugų skyriaus vadovo Antano Uršulio, informacinių technologijų specialistų pajėgos plečiamos didesniam vartotojo patogumui, siekiant didinti „Lenovo“ įrangos aptarnavimo centrų skaičių, gerinti garantinės priežiūros kokybę bei operatyvumą.
„Kompiuterinės įrangos paslaugos turi atitikti aukščiausius tiek gamintojo, tiek vartotojų keliamus reikalavimus, todėl džiaugiamės įgiję išties patyrusius partnerius“, - sako „Lenovo“ atstovybės Lietuvoje vadovas Tomas Deržanauskas.
Bendrovė „Komparsa“ informacinių technologijų srityje sėkmingai dirba jau 14 metų – diegia IT sprendimus, atlieka įmonių IT auditą, projektuoja ir gamina tarnybines stotis, prekiauja kompiuteriais, programine įranga, periferiniais kompiuterių įrenginiais, IBM tarnybinėmis stotimis. Nuo 2007 m. priklauso konsorciumui „Atomik grupė“.