2007– ųjų metų pradžioje iš „Universal NBC“ į „Google“ atsikėlęs 32–iejų metų Michael Steibas ėmė kurti paieškos milžinės įėjimo į TV reklamos rinką strategiją.
Bendrovė nusprendė, jog TV reklamos pasaulyje trūksta demokratijos ir lankstumo, tad sumanė pritaikyti esamą „Google“ internetinės reklamos modelį ir TV rinkai.
„Vienas didžiausių internetinės reklamos privalumų yra greitas sprendimų realizavimo laikas. Jūsų reklama internete gali atsidurti per kelias valandas ar net minutes. Tradicinėje TV rinkoje, reklamos pasirodymo tenka laukti savaitėmis ar mėnesiais. Mes ketiname pasiūlyti paslaugą, kurios dėka jau kitą dieną galėsite matyti savo įmonės reklamą per TV“ - teigia Michaelis Steibas.
Be to, verslo atstovams bus pristatomas naudingas paieškos įrankis, kurio pagalba klientai įvesdami raktažodžius galės gauti patrauklų reklamai TV kanalų sąrašą. Sekančią dieną klientams bus nusiunčiama ataskaita apie biudžeto likutį, reklamos efektyvumą. „Duomenys beveik realiuoju laiku - priduria TV reklamos specialistas.