UAB „Omnitel“ valdyba priėmė sprendimą dėl „Omnitel“ salonų“ reorganizacijos bei galutinės integracijos į UAB „Omnitel“. Integracijos procesas, prasidėjęs 2007 metų liepą, bendrovei „Omnitel“ įsigijus UAB „Mikrovisatos prekyba“, frančizės pagrindais valdžiusią 26 „Omnitel“ prekybos salonus bei tiesiogiai arba netiesiogiai - 27 „Omnitel mini“ salonus, ir jos pagrindu įsteigus UAB „Omnitel salonai“, bus galutinai užbaigtas iki šių metų balandžio.
„Omnitel“ salonų“ integracija į UAB „Omnitel“ yra svarbi bendrovės plėtros procesų dalis, ji leis „Omnitel“ patogių ir modernių prekybos salonų tinklui, kuris teikia aukščiausios kokybės paslaugas ir aptarnavimą jau pagal vienodus standartus, veikti maksimaliai išnaudojant visus bendrovės resursus bei optimizuotą struktūrą“, - sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Klientų aptarnavimui itin daug dėmesio skirianti „Omnitel“ turi geriausiai tarp šalies telekomunikacijos bendrovių išplėtotą prekybos tinklą. Šiuo metu jį sudaro 45 „Omnitel“ prekybos salonai, 84 „Omnitel mini“ salonai ir daugiau kaip 150 „Omni Connect“ partnerių prekybos vietų. „Omnitel“ vartotojai taip pat turi galimybę naudotis moderniausiu Lietuvoje klientų kontaktų centru bei elektronine savitarnos sistema, kuri klientams suteikia galimybę valdyti daugiau paslaugų ir gauti daugiau informacijos.