„LG Electronics“ (LG), pirmaujanti plataus vartojimo elektronikos prekių ir mobiliojo ryšio prietaisų gamintoja, paskelbė neaudituotus konsoliduotus trijų mėnesių veiklos rezultatus iki 2008 m. gruodžio 31 d.
Pardavimai ir pelnas
2008 m. ketvirtąjį ketvirtį metinis pasauliniai pardavimai ir veiklos pelnas atitinkamai išaugo 22,5 proc. iki 9,82 milijardo JAV dolerių ir iki 74,16 milijono JAV dolerių, o tai sudarė 0,8 proc. pelno maržą. Pagrindiniai bendrovės padaliniai užregistravo 4,84 milijardo JAV dolerių apyvartą, 228 milijonų JAV dolerių nuostolį ir 493 milijonų JAV dolerių vertės grynąjį nuostolį.
Metiniai pardavimai 2008 m. išaugo 20,8 proc. ir pasiekė rekordines aukštumas ― 36,22 milijardo JAV dolerių, o pelnas iš pagrindinės veiklos buvo 1,56 milijardo JAV dolerių. Metinis konsoliduotas įmonės padalinių pardavimai augo 18,4 proc. iki 46,39 milijardo JAV dolerių. Konsoliduotas įmonės padalinių veiklos pelnas išaugo iki 2,97 milijardo JAV dolerių ir buvo 6,4 proc., t. y. 1,1 procentinio punkto daugiau negu praėjusiais metais.
Mobiliojo ryšio įrangos gamybos padalinio „LG Mobile Communication Company“ pardavimai išaugo iki 3,3 milijardo JAV dolerių ir buvo didžiausias įmonės istorijoje, t. y. 34,6 proc. didesnis negu prieš metus. Metiniai mobiliojo ryšio telefonų pardavimai siekė 3,0 milijardus JAV dolerių, t. y. per metus ir per ketvirtį atitinkamai išaugo iki 40,3 proc. ir 16,5 proc. Mobiliojo ryšio telefonų pardavimai augo 8 proc. per metus iki 25,7 milijono, todėl 2008 m. buvo parduota 100,7 milijono vienetų mobiliojo ryšio telefonų ― t. y. rekordiškai daug palyginti su 80,5 milijono 2007 metais. Nepaisant ekonomikos sulėtėjimo, pardavimai Europoje ir Azijoje ir toliau buvo dideli. Europoje buvo pradėti naujų modelių, tarp jų telefono su 8 megapikselių kamera „Renoir“, su liečiamuoju ekranu (touchscreen) „LG-KP500“ ir momentinių žinučių telefono su QWERTY klaviatūra „LG-KS360“ pardavimai, o geri ketvirčio pardavimai Indijoje pagerino Azijos rezultatus. Metinis ir ketvirčio mobiliojo ryšio telefonų sektoriaus prekybos pelnas atitinkamai sumažėjo 8,8 proc. ir 5,2 proc. dėl rinkodaros priemonių ir išpardavimo metų pabaigoje. Nors 2009 m. ir toliau tikimasi ekonomikos lėtėjimo, LG planuoja augti ir didinti pirmiausia įvairių savybių turinčių papildomų modelių, išmaniųjų telefonų ir vidutinių bei pigių masinės gamybos telefonų rinkos dalį.
Metiniai skaitmeninės įrangos padalinio „Digital Appliance Company“ pardavimai augo 20,1 proc. iki 2,18 milijardo JAV dolerių. Veiklos nuostolis siekė 45 milijonus JAV dolerių. Padidėjusi konkurencija mažino paklausą ir keitė kainodaros aplinką. 2009 m. ir toliau tikimasi paklausos mažėjimo, tačiau rinkos dalies augimo bus siekiama įgyvendinant rinkodaros ir gamybos sąnaudų kontrolės priemones.
Skaitmeninių ekranų padalinio „Digital Display Company“ pardavimai išaugo iki 3,39 milijardo JAV dolerių ― 16,4 proc. daugiau negu prieš metus. Metiniai ir ketvirčio plokščiojo ekrano skaitmeninių televizorių pardavimai augo 22 proc. ir 26 proc., tačiau PDP modulio plazminių televizorių pardavimai atitinkamai sumažėjo 44 proc. ir 24 proc. Šis padalinys patyrė 10 milijonų JAV dolerių nuostolį pirmiausia dėl to, kad labai krito televizorių kainos ir mažėjo PDP modulių išorės pardavimai. Planuojama, kad visuotinė paklausa 2009 m. bus panaši į 2008 m. dėl didėjančios pigių (nedidelių) plokščiojo ekrano televizorių paklausos besivystančių šalių rinkose, taip pat bus siekiama plėsti rinkos dalį, įgyvendinant įvairias prekės ženklo priemones bei naujas produktų linijas.
Metiniai ir ketvirčio „Digital Media Company“ padalinio pardavimai atitinkamai augo 11 proc. ir 15 proc. iki 0,93 milijardo JAV dolerių, veiklos pelnui siekiant 3 milijonus JAV dolerių ir esant 0,3 proc. pelno maržai.
Pagrindinių padalinių finansinė ataskaita ir su veikla nesusijusios išlaidos
Įmonė patyrė periodinį 692 milijonų JAV dolerių nuostolį, visų pirma dėl valiutos kurso pokyčių, kuris siekė 203 milijonų JAV dolerių ir 216 milijonų JAV dolerių nuostolį dėl sumažėjusios užsienio antrinių įmonių ir padalinių vertės. LG Display - padalinys, kuriame „LG Electronics“ priklauso 37,9 proc. akcijų nuosavybė sumažėjo 157 milijonų JAV dolerių.
2009 m. verslo kryptys ir perspektyvos
Mažėjanti rinkos paklausa ir didėjanti konkurencija, keičianti pramonės dinamiką, bus pastebima ir kitais metais. Prognozuojant, kad 2009 m. 1 JAV doleris bus lygus 1 100 Pietų Korėjos vonų (KRW), bendrovė planuoja mažinti CAPEX ir tame pačiame lygyje išlaikyti investicijas į prekės ženklą, taip pat mokslinius tyrimus ir technologijų plėtrą.